اخبار رمز ارز

بیت کوین جریان سرمایه گذاری کریپتو را به رکورد 13.8 میلیارد دلار رساند

محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال پس از دریافت 646 میلیون دلار از سرمایه گذارانی که عمدتاً به بیت کوین در هفته گذشته علاقه مند بودند، به رکورد ورودی در سال رسیدند.

طبق گزارش CoinShares، وسایل نقلیه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در چهار ماه اول سال 2024 بیش از 13.8 میلیارد دلار به دست آورده اند. نقطه عطف با علاقه به بیت کوین (BTC) مصادف شد، زیرا این توکن تقاضای سرمایه گذاران وال استریت را از طریق ETF های بیت کوین نقطه ای تجربه کرد و محرک اصلی جریان ورودی به محصولات سرمایه گذاری بود.

بیت کوین هفته گذشته بیش از 663 میلیون دلار ورودی دریافت کرد. با این حال، ریل‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت BTC، کل هفتگی دارایی را با خروجی 9.5 میلیون دلاری خفه کرد و سومین هفته از خروج شرکت‌کنندگان نزولی بازار را رقم زد.

اتریوم (ETH) نیز در چهارمین هفته از جریان خروجی خود به مبلغ 22.5 میلیون دلار ادامه داد. آلتکوین های دیگر مانند لایت کوین و سولانا (SOL) با تقاضای سرمایه گذار مواجه شدند و حداقل 4 میلیون دلار سرمایه جمع کردند.

سال 2021 قبلاً با 10.7 میلیارد دلار رکورد بیشترین ورودی را داشت و پس از آن 6.6 میلیارد دلار در سال 2020 قرار داشت. اعداد سالانه تا به امروز نیز نشان دهنده یک چرخش عظیم نسبت به احساسات سال گذشته بود که فقط 2.3 میلیارد دلار جذب کرد.

نصف شدن بیت کوین باعث افزایش مشاغل وب 3 می شود

بیت کوین امروز، کمتر از دو هفته قبل از نصف شدن، بیش از 71900 دلار معامله شد، زیرا بیت کوین پس از افزایش قیمت در بازار، 3 درصد افزایش یافت. بزرگترین توکن کریپتو تنها 2 درصد از 73750 دلار ATH خود که در ماه گذشته به دست آورد، معامله شد.

بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین | منبع: CoinMarketCap

در حالی که چندین ناظر بازار و حامیان بلاک چین درباره تأثیر نصف شدن بیت کوین بر قیمت دارایی و اکوسیستم گسترده تر ارزهای دیجیتال بحث کردند، ایگناسیو پالومرا، مدیرعامل Bondex حدس زد که این رویدادها بر مشاغل وب 3 نیز تأثیر خواهد گذاشت.

Crypto.news گزارش داد که بازار کار ارزهای دیجیتال به دنبال احساسات صعودی بازار و بازگشت علاقه سرمایه‌گذاران خطرپذیر به پروتکل‌های defi به بالاترین حد خود در 12 ماه گذشته رسیده است.

نصف شدن بیت کوین در آینده، نه تنها برای بازار ارزهای دیجیتال، بلکه برای کل چشم انداز فناوری، نقطه عطفی است. ما انتظار داریم که تقاضا برای استعدادهای بلاک چین افزایش یابد زیرا شرکت ها به دنبال سرمایه گذاری از پتانسیل رو به رشد این فناوری هستند. این امر به مکالمات پیرامون DeFi، Web3 و آینده امور مالی دامن می‌زند و موج جدیدی از کاربران را به فضای کریپتو جذب می‌کند.

ایگناسیو پالومرا، مدیر عامل Bondex

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا