اخبار رمز ارز

بیت کوین به زیر 69 هزار دلار سقوط کرد. هوش مصنوعی آلتکوین تازه کار آماده افزایش است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سقوط بیت کوین به زیر 69000 دلار موجی از شوک به بازار کریپتو وارد می کند، در حالی که ارز دیجیتال جدید هوش مصنوعی InQubeta در بحبوحه این آشفتگی آماده تغییر سرمایه گذاری در بلاک چین می شود.

آخرین سقوط بیت کوین به زیر آستانه 69000 دلار، موج هایی را در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است که بر عملکرد سهام بازیگران اصلی صنعت مانند MicroStrategy و Coinbase تأثیر می گذارد. این رکود که تنها چند هفته قبل از نصف شدن بیت کوین پیش بینی شده اتفاق می افتد، گمانه زنی ها و تحلیل ها را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است.

در میان این آشفتگی، یک ICO ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، InQubeta، قرار است تاثیر قابل‌توجهی بگذارد و به طور بالقوه پویایی بازار را در پی نوسانات فعلی بیت‌کوین بازتعریف کند.

رفع نزول بیت کوین

افت ناگهانی 7 درصدی قیمت بیت کوین نه تنها چشم انداز سهام کریپتو را کمرنگ کرده است، بلکه بحث ها را در مورد ماهیت چرخه ای بازار کریپتو نیز برانگیخته است، به خصوص که با رویداد نزدیک به نصف شدن همخوانی دارد. نصف شدن، کاهش برنامه ریزی شده در پاداش ماینرها، لحظه ای مهم است که به طور سنتی بر ارزش گذاری بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد.

کریستین هارالامپیف از Nexo پیشنهاد می‌کند که این رکود اخیر را می‌توان به فعالیت‌های سودجویانه در میان دارندگان نسبت داد، یک حرکت استراتژیک در پیش‌بینی اثرات بازار نصف‌سازی. علاوه بر این، انتقال قابل توجه بیش از 4000 بیت کوین به صرافی Bitfinex توسط یک “نهنگ” لایه دیگری به پویایی فعلی بازار اضافه می کند و به افزایش فشار فروش اشاره می کند که ممکن است افت قیمت را تشدید کند.

InQubeta یک دوره جدید در زمینه هوش مصنوعی و رمزنگاری ترسیم می کند

همانطور که بیت کوین سوار ترن هوایی خود می شود، یک ICO جدید توجه همه را به خود جلب می کند: InQubeta. هدف این پروژه جدید تغییر دهنده بازی در تقاطع هوش مصنوعی و بلاک چین است. ماموریت آن این است که درهای سرمایه گذاری استارتاپ های هوش مصنوعی را به روی همه باز کند. این پلتفرم با توکن‌های QUBE، وضعیت موجود را متزلزل می‌کند و این امکان را برای هر کسی فراهم می‌کند که بخشی از پیشرفت بزرگ بعدی هوش مصنوعی را داشته باشد.

InQubeta با استفاده از NFT ها برای نشان دادن سهام واقعی در استارتاپ های هوش مصنوعی، کار خاصی انجام می دهد. این نه تنها به معنای سرمایه گذاری نیست، بلکه در واقع به معنای داشتن نظر در موفقیت این سرمایه گذاری ها است. این یک رویکرد جدید است که موانع قدیمی را از بین می برد و راه را برای آینده ای هموار می کند که در آن فناوری با اعتماد روبرو می شود.

InQubeta همچنین قصد دارد یک بازار NFT راه اندازی کند، InQubeta Swap را راه اندازی کند و یک DAO راه اندازی کند. همه چیز در مورد ایجاد جامعه ای است که در آن هوش مصنوعی و بلاک چین نه تنها با هم ترکیب شوند، بلکه واقعاً پیشرفت کنند.

تعهد آنها به ایمنی و امنیت، که با ممیزی های دقیق و بررسی های KYC اثبات شده است، در حال حاضر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است و در پیش فروش آنها بیش از 13 میلیون دلار به دست آورده است. این حمایت قوی زمینه را برای لحظه ای مهم در بازار فراهم می کند.

نتیجه

همانطور که بیت کوین با دور دیگری از عدم قطعیت و نوسان روبرو می شود، بازار کریپتو در آستانه عصر جدیدی قرار می گیرد، دورانی که InQubeta قرار است آغاز شود. ماموریت InQubeta برای در دسترس قرار دادن سرمایه گذاری های هوش مصنوعی برای افراد بیشتری، به ویژه در حال حاضر، با پیشرفت بیت کوین برجسته است. و سقوط سرفصل ها را می گیرند. این نشانه آن است که دنیای رمزارز شروع به جستجوی پروژه‌هایی با پایه‌های فنی قوی و قدرت تغییر چیزها کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد InQubeta، از پیش فروش InQubeta دیدن کنید یا به انجمن های InQubeta بپیوندید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا