اخبار رمز ارز

بیت کوین با وجود نگرانی های تورمی ثابت است. رقیب سولانا می تواند در سال 2024 رالی کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

برای کسانی که به آخرین چرخش ها و چرخش های بازار کریپتو توجه دارند، به خصوص پس از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد ETF بیت کوین، احتمالاً متوجه شده اید که بیت کوین (BTC) با وجود برخی نگرانی ها در مورد تورم در بین مردم، در حدود 52000 دلار ثابت مانده است.

اما در چشم انداز کریپتو چیزهای بیشتری از ثبات بیت کوین وجود دارد – یک بازیکن کریپتو در حال ظهور در صحنه وجود دارد که سر و صدای زیادی به پا می کند. وارد InQubeta (QUBE) شوید، قاتل سولانا که برای قله های 2024 آماده است.

بیایید به این بپردازیم که چه چیزی باعث می‌شود بیت‌کوین و InQubeta سرمایه‌گذاری‌های جذابی در بازار ارزهای دیجیتال پویا امروزی داشته باشند.

بیت کوین در 52 هزار دلار ثابت است

قیمت بیت کوین اخیراً شاهد فعالیت چندانی نبوده است و در اطراف سطح آشنای 52 هزار دلاری قرار گرفته است.

در حالی که برخی ممکن است این فقدان نوسان را کمی ناچیز بدانند، اما در واقع مطابق با روند اخیر است که پس از معرفی صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) در ایالات متحده در ژانویه در ماه ژانویه پدیدار شد.

به نظر می رسد این ETF ها دوز ثبات را به معاملات بیت کوین تزریق کرده اند، به ویژه در آخر هفته ها که حجم معاملات کمی کاهش می یابد.

اما در حالی که بیت کوین ممکن است آن را خوب بازی کند، برخی از توکن های اصلی دیگر مانند اتریوم (ETH) و Polygon (MATIC) در حال حرکت بوده و اخیراً بیش از 5 درصد سود داشته اند.

به‌طور خاص، به‌نظر می‌رسد که اتریوم در انتظار فرود ETH ETF به زودی در دامان سرمایه‌گذاران آمریکایی است. و بیایید شاخص CoinDesk 20 (CD20) را فراموش نکنیم، که 2.68٪ افزایش یافت که نشان دهنده احساسات مثبت گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال است.

برخی از بهترین ناظران بازار دی‌فای به هدف کوتاه‌مدت 55000 دلار برای بیت‌کوین چشم دوخته‌اند، در حالی که برخی دیگر با یک تماس بلندمدت 70000 دلاری رویاهای بزرگی را در سر می‌پرورانند.

به نظر می رسد اد هندی، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Tyr Capital، به سمت دومی متمایل شده است و معتقد است که در سال 2024 ممکن است بیت کوین به این بالاترین رکوردها برسد.

InQubeta می تواند در سال 2024 به اوج خود برسد

پیش فروش InQubeta بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری کرده است و بیش از 811 میلیون توکن قبلاً توسط سرمایه گذاران اولیه خریداری شده است. و آنها فقط در مرحله 7 پیش فروش هستند و هر توکن QUBE 0.0224 دلار قیمت دارد.

مرحله بعدی با قیمت توکن 0.0255 دلار نزدیک است.

InQubeta به عنوان قاتل سولانا مورد ستایش قرار می گیرد – ادعایی جسورانه، اما ادعایی که مردم را وادار به صحبت می کند. این ICO بلاک چین با رویکرد نوآورانه خود به توکن های مرتبط با هوش مصنوعی و مدل کاهش تورم آن، به سرعت خود را به عنوان یک نیروی قابل محاسبه در فضای رمزنگاری تثبیت می کند.

اما این فقط در مورد هیاهو نیست – ماده ای در پشت این وزوز وجود دارد. برنامه‌های توسعه InQubeta چیزی جز جاه‌طلبی نیست، با توسعه چند زنجیره‌ای برای سه ماهه اول سال 2024 در نظر گرفته شده است. هدف این حرکت گسترش اکوسیستم سرمایه‌گذاری پلتفرم در پلتفرم‌های مختلف بلاک چین است و راه‌های جدیدی را برای رشد و مشارکت باز می‌کند.

شفافیت و امنیت دو چیز هستند که در دنیای کریپتو کاملاً حیاتی هستند. InQubeta (QUBE) از بلاک چین و قراردادهای هوشمند استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که سرمایه گذاری ها شفاف، ایمن و عاری از واسطه های غیر ضروری هستند. به‌علاوه، با ویژگی‌هایی مانند یک دوره 12 هفته ای برای توکن‌های QUBE، این بهترین سرمایه‌گذاری رمزنگاری ثبات و پایداری را برای ایجاد اعتماد در بین سرمایه‌گذاران در اولویت قرار می‌دهد.

نتیجه

از آنجایی که بیت کوین در میان نگرانی های تورمی جایگاه خود را حفظ می کند و سرمایه گذاران در مورد مسیر آینده آن حدس و گمان می زنند، یک رقیب جدید در شهر وجود دارد که آماده است همه چیز را متزلزل کند – InQubeta. InQubeta که به عنوان یک رقیب سولانا آماده برای اوج عملکرد در سال 2024 است، نقطه تلاقی هوش مصنوعی و رمزنگاری را نشان می دهد و به سرمایه گذاران فرصتی منحصر به فرد برای استفاده از پتانسیل سرمایه گذاری های هوش مصنوعی ارائه می دهد.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا