اخبار رمز ارز

سرمایه‌گذاران Milei Moneda به سود پیش‌فروش بیشتر از Injective، Cardano چشم دوخته‌اند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سود ثابت Milei Moneda (MEDA) سرمایه گذاران INJ و Cardano را به پیش فروش مداوم خود می کشاند.

Injective به مبارزه با روندهای نزولی ادامه می دهد زیرا INJ در بازده ماهانه و هفتگی ضرر می کند. RSI کاردانو و عملکردهای اخیر به سرمایه گذاران دلایلی برای تردید می دهد.

چند هفته برای برخی از آلتکوین های برتر در بازار کریپتو، به خصوص Injective (INJ) و Cardano (ADA) کم رنگ بوده است.

سرمایه گذاران INJ و ADA به طور فزاینده ای از روند نزولی هر دو سکه در نمودارهای قیمت ناامید می شوند و اکنون به Milei Moneda (MEDA)، یک ICO ارز دیجیتال جدید که راه خود را به فهرست برتر ICO با تضمین 100% پیدا کرده است، می روند. بازگشت سرمایه

سرمایه گذاران INJ را در پشت سقوط مداوم کنار می گذارند

بر اساس گزارش‌هایی که از رسانه‌های خبری مختلف کریپتو منتشر شده است، پس از پیاده‌سازی شبکه آزمایشی Injective، Injective اخیراً از راه‌اندازی ارتقای Ionic خود بر روی پل Injective خود خبر داده است. این ارتقا به کاربران INJ امکان می دهد تا به راحتی بین بلاک چین های مختلف رفت و آمد کنند.

ظاهراً ارتقاء Ionic Injective را به عنوان یکی از بهترین پروژه‌های DeFi در دنیای رمزنگاری قرار می‌دهد. با این حال، داستان کاملاً مشابه نمودار قیمت INJ نیست.

INJ در چند هفته گذشته با سرعت حلزونی حرکت کرده است. این سکه نسبت به هفته گذشته کمی کمتر از 10 درصد از ارزش قیمتی خود را از دست داده است و در حال حاضر با 15.97 درصد کمتر از ارزش یک ماه پیش معامله می شود. سرمایه گذاران INJ تحت تاثیر افول INJ قرار نگرفته اند و اکنون برای کسب سودهای کلان در پروژه دیگری محبوس شده اند.

کاردانو: عدم نشان دادن وعده های صعودی

ADA از نظر ارزش بازار در بین 10 آلتکوین برتر قرار دارد و Cardano رشد کمی را در TVL خود (Total Value Locked) تجربه کرده است. با این حال، افزایش علاقه به کاردانو به هیچ رشد ملموسی برای پرتفوی سرمایه گذاران ADA تبدیل نشده است.

کاردانو در چند روز گذشته برای حفظ سر خود بر فراز آب های نزولی تلاش کرده است. ADA از هفته گذشته کاهش 9.25 درصدی را حفظ کرده است و YTD آن در حال حاضر در روند نزولی 1.6 درصدی قرار دارد.

در حالی که ADA از نظر شهرت یکی از برترین سکه های رمزنگاری است، کاردانو اخیراً به دست نیاورده است و شاخص قدرت نسبی آن (RSI) 38.510 خوش بینی چندانی ندارد. این یک مبارزه سخت بین خرس ها و گاوها است و سرمایه گذاران ADA به پروژه دیگری با بازگشت سرمایه 100٪ در عرض دو ماه رفته اند.

سرمایه گذاران Milei Moneda سود خود را حساب می کنند

Milei Moneda یک میم سکه جدید است که همه را در مورد ROI 100٪ آن صحبت می کند. آن را پیچیده نکنید. ROI 100% یک پیش بینی نیست. قیمت ها تعیین شده است و سرمایه گذاران اولیه بیشترین شانس را برای دو برابر کردن سرمایه گذاری های MEDA خود دارند.

Milei Moneda عرضه بزرگی از 500,000,000 توکن MEDA دارد و ارز دیجیتال ICO یک سیستم کاهش تورم را برای مقابله با تورم و اطمینان از عدم توقف رشد MEDA پیاده سازی کرده است. 5% از هر توکن MEDA پس از استفاده سوزانده می شود و باعث کمبود و پمپاژ ارزش توکن می شود.

سرمایه‌گذاران Milei Moneda همچنین به جامعه DAO دارندگان MEDA دسترسی دارند، جایی که می‌توانند ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنند و مزایا رایگان برنده شوند.

پیش فروش مایلی مندا هنوز در مرحله 1 پیش فروش MEDA است. قیمت ها تعیین شده است. MEDA اکنون با قیمت 0.010 دلار به فروش می رسد، و می توانید با 100٪ بازگشت سرمایه (ROI) در ماه می با 0.020 دلار به ازای هر توکن، سرمایه گذاری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت پیش فروش مایلی موندا مراجعه کنید یا به انجمن بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا