اخبار رمز ارز

بورس لندن برای پذیرش بیت کوین، اتریوم ETN برنامه های کاربردی باز می کند

بورس اصلی در بریتانیا قرار است درخواست‌هایی را برای اسکناس‌های مبادله‌شده با کریپتو بپذیرد.

بورس لندن (LSE) در یک بیانیه مطبوعاتی در 11 مارس فاش کرد که پذیرش درخواست‌های پذیرش بیت‌کوین (BTC) و اسکناس‌های ارز دیجیتال اتریوم (ETN) را در سه ماهه دوم سال 2024 آغاز خواهد کرد. تاریخ دقیق راه اندازی نامشخص است زیرا LSE قصد دارد آن را “در زمان مناسب” افشا کند، صرافی خاطرنشان کرد که قصد دارد برنامه ها را مطابق با جزئیات موجود در برگه اطلاعات ETN کریپتو بپذیرد.

بر اساس این برگه، ETN های کریپتو فقط برای سرمایه گذاران حرفه ای مجاز به تجارت در LSE خواهند بود و در بخش های معاملاتی تعیین شده قرار دارند. در برگه اطلاعات آمده است که صادرکنندگان می توانند تا سه خط ارز مختلف را برای هر ETN کریپتو ارائه دهند.

این سند همچنین بیان می‌کند که نگهداری رمزارزهای اساسی برای ETN‌ها باید در درجه اول در سردخانه باشد. در حالی که LSE توضیح بیشتری در مورد این موضوع نمی دهد، اضافه کرد که متولیان باید به مقررات ضد پولشویی در حوزه های قضایی مانند بریتانیا، اتحادیه اروپا، جرسی، سوئیس یا ایالات متحده پایبند باشند پس از انتشار این خبر، قیمت بیت کوین به سرعت به بالای 71000 دلار رسید. ، در حالی که ETH به بالای 4000 دلار رسید. با این حال، مشخص نیست که آیا حرکت LSE تأثیری بر افزایش قیمت داشته است یا خیر.

برای بورس لندن، آخرین حرکت به سمت پذیرش وب 3 کاملاً جدید نیست، زیرا بورس در حال بررسی کاربردهای بالقوه فناوری بلاک چین از جمله امکان تسهیل تجارت مبتنی بر بلاک چین برای دارایی های مالی سنتی برای مدتی است. به عنوان مثال، در سپتامبر 2023، گروه بورس لندن با اشاره به یک محور استراتژیک که ناشی از مزایای بالقوه ادغام بلاک چین در بازارهای سنتی است، از طرح هایی برای معرفی تجارت مبتنی بر بلاک چین برای دارایی های مالی سنتی پرده برداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا