اخبار رمز ارز

بنیاد Starknet کمیته بازی را برای جذب توسعه دهندگان ایجاد می کند

NFT-background-day-light-sixties-retro-futuristic-illustration-v5.2-2.png” />

بنیاد Starknet از ایجاد یک کمیته بازی برای توسعه اکوسیستم خود خبر داد.

طبق پست 11 مارس، کمیته بازی (GC) مسئول شکل‌دهی استراتژی‌ها و برنامه‌هایی برای گسترش به بخش مربوطه صنعت سرگرمی خواهد بود.

نمایندگان این سازمان خاطرنشان می کنند که کمیته شش نفره شامل کارشناسانی از حوزه رمزنگاری و صنعت بازی بود. بنیاد استارک نت قصد دارد بر توسعه برنامه هایی تکیه کند که توسعه دهندگان را از حوزه سرگرمی تعاملی جذب کند.

این کمیته وظیفه طراحی و توصیه برنامه هایی را برای تشویق توسعه دهندگان به ساخت بازی در Starknet و تشویق بازیکنان به استفاده از آنها دارد.

تیم بنیاد استارک نت

این سازمان امیدوار است که شروع به ساخت بازی هایی بر اساس Starknet کند که کاربران جدیدی را به اکوسیستم جذب کند. کار این کمیته بر اساس چندین شاخص از جمله تعداد کاربران روزانه، حفظ مخاطب و درآمد ارزیابی خواهد شد.

در نوامبر 2023، بنیاد استارک نت یک کمیته ی دفی تأسیس کرد. همچنین شامل شش نفر است و وظیفه اصلی آن اجرا و نظارت بر برنامه تحریک نقدینگی است. ارزش کل قفل شده (TVL) و حجم معاملات روزانه شاخص های اساسی برای ارزیابی اثربخشی بدنه جدید خواهد بود.

ماه گذشته، بنیاد Starknet توزیع بیش از 700 میلیون توکن شبکه Starknet را به نزدیک به 1.3 میلیون آدرس اعلام کرد. درخواست توکن‌ها در عرض چهار ماه امکان‌پذیر خواهد بود و STRK‌های ادعا نشده به استخر توزیع بازخواهند گشت.

با این حال، در برابر پس زمینه توزیع، تعداد کاربران فعال در شبکه Starknet به شدت 57٪ کاهش یافت. بعداً قیمت توکن بومی Starknet به شدت کاهش یافت.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا