اخبار رمز ارز

بنیاد اتریوم توسط “مقامات دولتی” مورد بررسی قرار گرفت

یک آژانس دولتی ظاهراً در حال بررسی بنیاد اتریوم، یک سازمان غیرانتفاعی در اکوسیستم اتریوم است.

اطلاعات مربوط به تحقیقات احتمالی توسط یک “آژانس دولتی” ناشناس در 26 فوریه در GitHub ظاهر شد. با این حال، جامعه ارزهای دیجیتال چند هفته بعد این خبر را پیدا کرد.

ما یک تحقیق داوطلبانه از یک مقام دولتی دریافت کرده‌ایم که شامل الزامی برای محرمانگی بود.»

GitHub commit

نظر توسعه‌دهنده اصلی در GitHub حذف شد، همانطور که تاریخچه ویرایش کد نشان می‌دهد. دامنه تحقیقات و تمرکز آن در زمان انتشار مشخص نیست. بنیاد اتریوم نیز هیچ نظری در مورد این تحقیقات ارائه نکرد.

پیش از این در وب سایت این سازمان، اطلاعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه بنیاد اتریوم هرگز با هیچ آژانسی در هیچ کجای دنیا تماسی نداشته است، به گونه ای که مستلزم عدم افشای این تماس باشد. با این حال، با توجه به تغییرات در GitHub، این پاراگراف در 26 فوریه حذف شد.

ETF های اتریوم دلیلی برای تحقیقات ادعایی هستند؟

در همین حال، جامعه ارزهای دیجیتال همچنان به گمانه زنی درباره دلیل این تحقیق ادامه می دهد. کاربران X تصور می کنند که تحقیقات ادعا شده ممکن است مربوط به پیش بینی راه اندازی ETF های نقطه ای اتریوم باشد.

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ گزارش شده است پیش از این، شانس تایید ETF مبتنی بر اتریوم در ماه مه به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود. به گفته سیفارت، عدم تعامل سازنده بین SEC و صادرکنندگان ETF اتریوم ممکن است منجر به رد شدن درخواست‌های ارائه شده در این دور شود.

این تحلیلگر خاطرنشان کرد که SEC ایالات متحده باید در گفتگو با صادرکنندگان احتمالی ETF های مبتنی بر اتریوم فعال تر باشد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا