اخبار رمز ارز

با بازپس گرفتن سطح 64 هزار دلاری بیت کوین، قیمت اتریوم به 4500 دلار رسید

از آنجا که معامله گران در تلاشند تا تشخیص دهند کدام کوین ممکن است جهش بیشتری داشته باشد، نوسانات صعودی در حال افزایش است و چندین توکن به بالاترین رکورد مبلغ جدید خود رسیده اند.

با افزایش قیمت بیت کوین به 64000 دلار، اتر به رکورد جدیدی در 4523 دلار رسید. این حرکت تنها چند روز پس از به روز رسانی موفقیت‌آمیز Altair به شبکه اتریوم انجام شد که اولین به‌روزرسانی زنجیره بیکن بود که شبکه را به عرضه کامل اتریوم  2نزدیک‌تر کرد.

داده‌های Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهد که پس از رسیدن به کمترین قیمت 4283 دلاری در ساعات اولیه صبح روز 2 نوامبر، گاوها کنترل قیمت را در دست گرفتند و قیمت اتر را به بالاترین حد خود در 4523 دلار رساندند.

همانطور که توسط توییتی از Coinbase International به این موضوع اشاره شد ،اگر اتر بتواند مسیر فعلی خود را حفظ کند، در مسیری قرار دارد که هشتمین سه ماهه مثبت متوالی خود را با افزایش مثبت می بیند.

کاربری با اکانت مستعاردر توییتربه نام itwasntme مقایسه جالبی بین قیمت اتر در سال 2017 و قیمت فعلی آن در نمودار ها به نمایش گذاشته است.

چشم انداز اکوسیستم ارزهای دیجیتال از زمان بازار صعودی 2017 تا حدودی تغییر کرده است، این تغییرات شامل ورود گروه بزرگتری از موسسات سرمایه گذاری با سرمایه های بزرگتر برای خرج کردن می باشد که این موضوع فقط یکی از عوامل پیشرفت است که باید به آن توجه داشت وبه نظر می رسد که بازار، سال 2021 را قوی به اتمام می رساند.

سیر صعودی اتر همچنین زمانی اتفاق می‌افتد که تعداد توکن‌های قفل‌شده در قرارداد سهام گذاری اتریوم 2  برای اولین بار از 8 میلیون فراتر رود، روندی که به تخلیه عرضه در گردش موجود ادامه می‌دهد و فشار مثبتی بر قیمت وارد می‌کند.

به طور کلی، چشم انداز اجماع برای اتر صعودی است و بسیاری از تحلیلگران در انتظار توکن 10000 دلاری تا پایان سال 2021 هستند.

بیت کوین دوباره به بالای 64000 دلار صعود کرد

اکنون که قیمت بیت کوین از روند نزولی یک هفته ای خود خارج شده است، گاوها به وضوح به دنبال بازپس گیری بالاترین رکورد قبلی در 67000 دلار هستند.

حرکت صعودی در بیت کوین بیشتر نتیجه اعتماد معامله گران به تقویت بازار است ، زیرا داده ها نشان می دهد که ماه های نوامبر و دسامبر، دوره هایی با عملکرد بالا برای قیمت بیت کوین هستند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.736 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 44.1 درصد است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا