اخبار رمز ارز

با اعمال استراتژی های محتاطانه نهنگ ها، گزینه های بیت کوین به 500 میلیون دلار افزایش می یابد

حجم معاملات بیت کوین در معاملات بلوکی به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است.

معاملات بلوکی معاملات بزرگی هستند که معمولاً در خارج از بازار آزاد انجام می شوند تا از تأثیر مستقیم بر قیمت بازار جلوگیری کنند. اختیار فروش این حق را به دارنده می دهد، اما نه تعهدی، برای فروش دارایی به قیمت مشخص (قیمت ضربتی) در یک دوره معین.

مطابق با یونانی ها.زندگی کن، فعالیت معاملاتی در درجه اول بر دو استراتژی متمرکز بود. اولی استراتژی اسپرد خرس بود که معمولاً زمانی استفاده می‌شود که سرمایه‌گذار انتظار کاهش در بازار را دارد اما می‌خواهد ضررهای احتمالی را محدود کند.

در این مورد، اسپرد خرس شامل خرید گزینه فروش با قیمت معاملاتی بالاتر 55000 دلار و فروش اختیار فروش با قیمت معاملاتی کمتر 50000 دلار است، هر دو با تاریخ انقضای یکسان.

استراتژی دوم شامل سفارش‌های سرمایه‌گذاران برای بستن موقعیت‌های اختیار فروش در صورت کاهش قیمت بیت‌کوین به زیر 45000 دلار بود که نشان‌دهنده یک اقدام محافظتی برای محدود کردن ضرر در بازار رو به کاهش است.

این دو استراتژی نشان می‌دهند که نهنگ‌های نقطه‌ای ترجیح می‌دهند برای قرارهای محافظ، موقعیت خود را با پیش‌بینی حرکات بازار تنظیم کنند. نهنگ‌های نقطه‌ای به سرمایه‌گذارانی اطلاق می‌شوند که مقادیر زیادی بیت‌کوین در اختیار دارند و در بازار تأثیرگذار هستند. در این مثال، نهنگ‌های نقطه‌ای گزینه‌های فروش را به عنوان پوششی در برابر کاهش احتمالی قیمت بیت‌کوین خریداری می‌کنند و از سرمایه‌گذاری‌های خود در برابر ضررهای قابل توجه محافظت می‌کنند.

استراتژی های معاملاتی همچنین نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین از یک اصلاح بالقوه که ممکن است علی رغم احساسات صعودی رخ دهد آگاه هستند. در اوایل این هفته، دانیل یان، یکی از بنیانگذاران Matrixport، پیش بینی کرد که ممکن است تا پایان آوریل 15 درصد اصلاح شود.

در طرف دیگر این طیف، بازار آتی امروز شاهد بوده است که معامله گران گزینه به طور فزاینده ای شرط بندی می کنند که بیت کوین خیلی زود به بالاترین رکورد قبلی خود خواهد رسید. به سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران هشدار داده می‌شود که این معاملات گزینه‌ها را به صورت مجزا تجزیه و تحلیل نکنند، بلکه آن‌ها را بخشی از یک استراتژی سرمایه‌گذاری گسترده‌تر که شامل دارایی‌های نقدی است، در نظر بگیرند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا