اخبار رمز ارز

بایننس 4 میلیارد دلار از سپرده های رمزنگاری شده را نجات می دهد

بایننس پس از تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری خود با وزارت دادگستری ایالات متحده، میلیاردها سپرده مخدوش را بازیابی کرده است.

صرافی کریپتو بایننس گزارش داد که بیش از 4 میلیارد دلار سپرده مشتری نجات یافته در دو سال گذشته آغاز شده است زیرا این شرکت به دنبال بهبود عملیات خود تحت رهبری جدید در میان چرخه صعودی است.

در این گزارش 381616 مورد از توکن‌های رمزنگاری شده به آدرس اشتباهی بین سال‌های 2022 تا 2023 سپرده شده‌اند که ارزهای مجازی به دلیل ارتقای پروژه و گاهی اوقات به دلیل دارایی‌های ناسازگار گیر کرده‌اند.

مدیر امنیت بایننس، جیمی سو، گفت که با هجوم کاربران جدید به ارزهای دیجیتال، انتظار می رود موارد مشابهی وجود داشته باشد. او توضیح داد که کارکرد امن کیف پول‌ها و آدرس‌های زنجیره‌ای هنوز برای مبتدیان دردسرساز است، و خاطرنشان کرد که این الگو یک فرآیند بلوغ در کریپتو است.

علاوه بر این، این گزارش افزایش کلاهبرداری ها و کشش فرش ها را نشان می دهد زیرا رمزارزها پس از تأیید ETF بیت کوین توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. صرافی‌های متمرکز بالاترین حجم معاملات بیت کوین (BTC) را از زمان سقوط FTX در سال 2022 به ثبت رساندند و طبق crypto.news، حجم بایننس در 28 فوریه به 17 میلیارد دلار رسید.

سو اضافه کرد که رهبران صنعت باید منابع را جمع کنند و از ذینفعان صنعت حمایت کنند تا در برابر بازیگران بد محافظت کنند و همچنان به پرورش اکوسیستم کریپتو نوپا با استقبال از کاربران جدید ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا