اخبار رمز ارز

بایننس سهام صرافی کره ای Gopax را کاهش می دهد

[ad_1]

طبق گزارش‌ها، بایننس قصد دارد تا طی دو ماه آینده سهام خود را در صرافی کره‌ای Gopax کاهش دهد تا مشکلات گزارش‌دهی نظارتی را برطرف کند.

صرافی کریپتو Binance، سهامدار اصلی پلتفرم تجارت کریپتو کره ای Gopax، قرار است طی یک تا دو ماه آینده سهام خود را در این صرافی کاهش دهد تا مشکلات مربوط به گزارش تغییرات به اپراتورهای تجاری دارایی مجازی (VASPs)، خبرگزاری کره ای News1 Korea را برطرف کند. آموخته است.

انتظار می‌رود این اقدام پس از تأخیر مقامات کره‌ای تأیید گزارش تغییر VASP Gopax را که در مارس 2023 ارائه شده بود، مشکلات نظارتی را حل کند. ظاهراً قصد بایننس برای فروش بخشی از سهام خود با هدف رفع نگرانی‌های نظارتی است. به گفته مدیران صنعت محلی، علیرغم کاهش، بایننس همچنان می تواند حدود 80 درصد از سهام را حفظ کند. تا آخرین به روز رسانی، بایننس بیانیه رسمی در این مورد منتشر نکرده است.

بایننس اکثریت سهام Gopax را در فوریه 2023 به عنوان بخشی از ورود مجدد آن به بازار کره که در سال 2021 ترک کرده بود به دست آورد. اگرچه ارقام دقیق خرید سهام فاش نشد.

مشارکت بایننس پس از آن صورت گرفت که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شرکت مادر Gopax، Streami Inc.، در میان ده طلبکار برتر وام‌دهنده کریپتو ورشکسته جنسیس گلوبال بود، منتشر شد. در همین حال، Digital Currency Group، شرکت مادر وام دهنده کریپتو ایالات متحده، دومین سهامدار بزرگ Gopax بود.

در سال 2021، بایننس عملیات خود در کره جنوبی را به دلیل استفاده کم و حجم معاملات تعطیل کرد. با این حال، بعداً با خرید بیت کوین Sakura Exchange در ژاپن، حضور خود را در آسیا گسترش داد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا