اخبار رمز ارز

بایننس برای ورود مجدد به بریتانیا در میان نگرانی های شریک خود با چالش هایی مواجه است

[ad_1]

بایننس در تلاش خود برای ورود مجدد به بازار بریتانیا به دلیل تردید شرکای بالقوه محلی در میان نگرانی های نهادهای نظارتی با موانعی مواجه است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، که گزارش‌های ناشناس از افراد نزدیک به این موضوع دریافت کرده است، سه نهاد بریتانیایی که دارای مجوز برای برقراری ارتباط بین پلتفرم‌های رمزنگاری و مشتریان خود هستند، در چند ماه گذشته پیشنهادات بایننس را رد کرده‌اند. طبق مقررات بریتانیا، بایننس باید تاییدیه شرکتی را دریافت کند که توسط سازمان رفتار مالی (FCA) برای نظارت بر تبلیغات مالی تحریم شده است. این تضمین می کند که هرگونه ارتباط عمومی از دستورالعمل های سختگیرانه FCA پیروی می کند.

با وجود این مشکلات، بایننس معتقد است که جستجوی آن برای یک شریک سازگار ادامه دارد و بدون امید نیست. این شرکت ادعاهای دشواری در مشارکت با شرکت های مورد تایید FCA را رد کرد. بایننس به بلومبرگ گفت که صرافی به طور فعال با شرکای احتمالی در حال گفتگو است و انتظار دارد که خیلی زود تحولات مثبت را به اشتراک بگذارد.

این غول ارزهای دیجیتال قبلاً درخواست خود را در FCA از طریق شرکت تابعه خود، Binance Markets Limited، در ماه مه 2023 پس گرفته بود. این اقدام پس از آن صورت گرفت که او تصمیم گرفت برای برخی از خدماتی که در ابتدا برنامه ریزی نکرده بود در بریتانیا ارائه دهد، از تاییدیه نظارتی صرف نظر کند. وضعیت فعلی که در آن هیچ نهاد وابسته به Binance مجوز FCA برای فعالیت در داخل کشور را ندارد.

چالش‌های حقوقی در ایالات متحده، تلاش‌های بایننس در بریتانیا را پیچیده‌تر می‌کند، زیرا SEC در ژوئن ۲۰۲۳ شکایتی را علیه بایننس و مدیر عامل آن، چانگ‌پنگ ژائو، آغاز کرد، که صرافی و ژائو نسبت به آن اعتراف کردند. این منجر به یکی از بزرگترین تسویه حساب ها در تاریخ صنعت شد که بیش از 4 میلیارد دلار بود، در حالی که ژائو هنوز منتظر محاکمه خود است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا