اخبار رمز ارز

بایننس برای سخت‌تر کردن فرآیند فهرست‌بندی توکن، سودآوری را به خطر می‌اندازد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در حال تشدید الزامات برای فهرست کردن توکن های جدید در پلتفرم خود است.

بر اساس گزارش 15 مارس بلومبرگ، بایننس برای افزایش حفاظت از سرمایه گذار در پلتفرم خود، الزامات فهرست بندی توکن های جدید را سخت تر خواهد کرد.

مدیران درگیر در فهرست بایننس، که برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط تجاری به صورت ناشناس صحبت کردند، گفتند که این تغییرات سودآوری آنها را تهدید می‌کند و فهرست کردن توکن‌های جدید را بسیار سنگین می‌کند. یکی از آنها به صورت شفاهی به مدیریت بایننس در مورد تشدید الزامات شکایت کرد. این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که این تغییرات اواخر سال گذشته اعمال شد.

اکنون، پروژه‌هایی که به دنبال فهرست کردن توکن‌ها در بایننس هستند، باید با یک دوره صخره‌ای طولانی‌تر – از شش ماه تا یک سال – موافقت کنند که طی آن سکه‌ها قابل فروش نیستند، باید بیشتر به بازارسازان تخصیص داده شود و وثیقه باید پرداخت شود. در برخی موارد، صرافی درخواست می کند که بخش قابل توجهی از توکن های معامله شده به بازارسازان اختصاص داده شود تا از نقدینگی کافی اطمینان حاصل شود.

“برنامه اعطای طولانی تر تعهد پروژه عمیق تر را تقویت می کند و به نفع کاربران و اکوسیستم کلی است.”

مدیران بایننس

نگرانی کارمندان بایننس در مورد از دست دادن سود تصادفی نیست. سهم این شرکت در بازار مبادلات متمرکز ارزهای دیجیتال در نوامبر 2023، با توجه به اعلام استعفای چانگ پنگ ژائو از سمت مدیرعاملی، برای مدت کوتاهی به 32 درصد کاهش یافت و در پایان سال 2023 با کاهش 5 درصدی از 54.2 درصد به 48.7 درصد

اگرچه این صرافی همچنان با اختلاف زیادی نسبت به سایر پلتفرم‌های معاملاتی بازار را پیشتاز می‌کند، اما سهم نفوذ آن پس از یک سری مشکلات در سال 2023 کاهش یافته است. پرمخاطب‌ترین مورد، رسیدگی به مراجع نظارتی ایالات متحده بود که در نتیجه صرافی 4.3 دلار پرداخت کرد. میلیارد دلار برای جرایم اقتصادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا