اخبار رمز ارز

بازار جهانی کریپتو با خونریزی سکه های سولانا تثبیت می شود

[ad_1]

بازار کریپتو شاهد یک روز پر از اقبال بود زیرا ارزش بازار جهانی به 1.7 تریلیون دلار بازگشت که نشان دهنده ثبات پس از افت 3 درصدی دیروز بود.

قابل ذکر است که بیت کوین به 43600 دلار رسید و بالاترین حد خود را از هفته گذشته نشان داد، علیرغم افزایش 6 درصدی حجم معاملات در 24 ساعت گذشته. در مقابل، سولانا (SOL) کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و تقریباً 5 درصد از ارزش خود را امروز کاهش داد.

بازار همچنین شاهد نوسانات قابل توجهی در XRP بود که به 0.49 دلار کاهش یافت که کمترین میزان در یک ماه گذشته بود. این کاهش در درجه اول به گمانه زنی ها در مورد نقض 113 میلیون دلاری روی ریپل نسبت داده شد. با این حال، XRP پس از تایید کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل مبنی بر اینکه این نفوذ محدود به کیف پول‌های شخصی XRP او بوده، بازگشت.

بازار میم سکه با رکود قابل توجهی مواجه شد و ارزش بازار آن 2 درصد کاهش یافت. میم کوین های مبتنی بر Solana مانند BONK و dogwifhat (WIF) بیش از 6 درصد ضرر را تجربه کردند. PEPE نیز بیش از 10 درصد کاهش یافت، در حالی که Shiba Inu و Dogecoin مقاومتی نسبت به افت بازار نشان دادند.

سکه های میم سولانا
تمام سکه های میم مبتنی بر Solana به رنگ قرمز در 31 ژانویه | منبع: CoinGecko

به نظر می رسد یک همبستگی عجیب بین بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال و بخش میم کوین در حال ظهور است. در حالی که دیروز بازار کریپتو با کاهش روبرو شد، بازار میم کوین به طور قابل توجهی افزایش یافت. امروز، با تثبیت بازار جهانی و میم کوین ها با رکود، روند معکوس شد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا