اخبار رمز ارز

ایالات متحده باید از قوانین رمزنگاری هنگ کنگ درس بگیرد

کتی وود، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری ARK Invest از ایالات متحده می خواهد که از الگوی هنگ کنگ در تنظیم ارزهای دیجیتال پیروی کند.

وود این احساسات را در گفتگویی در آخرین دوره جشنواره وب 3 هنگ کنگ بیان کرد، جایی که او در مورد چندین موضوع کلیدی که آینده صنعت بلاک چین و کریپتو را شکل می دهند صحبت کرد.

در طول این گفتگو، او از سیاست‌های مترقی هنگ‌کنگ، به‌ویژه در ایجاد یک محیط مساعد برای ارزهای رمزنگاری‌شده، تمجید کرد، و واکنش‌های سریع منطقه اداری ویژه به تقاضاهای بازار را با عدم قطعیت‌های نظارتی که ایالات متحده با آن مواجه است، مقایسه کرد.

او به ویژه آژانس‌های نظارتی هنگ‌کنگ را به دلیل ساختار مدیریتی مؤثرشان در تسهیل تجارت دارایی‌های مجازی متمایز کرد و از کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) برای ارائه چارچوب‌ها و مکانیسم‌های نظارتی جامع برای نظارت نهادی قدردانی کرد.

وود توسعه سریع هنگ کنگ را در مقایسه با ایالات متحده، به ویژه از نظر رهبری سیاست و حمایت از فناوری نوآورانه و کارآفرینی، تصدیق کرد.

وود پیشنهاد می کند که ایالات متحده می تواند از هنگ کنگ در مورد نحوه رسیدگی به عدم قطعیت های نظارتی و حمایت بهتر از پزشکان بلاک چین بیاموزد.

او تصویب اخیر 11 صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را به عنوان یک نقطه عطف تاریخی نامید که منجر به افزایش تلاش ها در بازاریابی، آموزش سرمایه گذاران و آموزش شده است.

وود همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از مشتریان ایالات متحده اکنون پتانسیل سرمایه گذاری در دارایی های مجازی را تشخیص می دهند و علاقه نهادی و سرمایه گذاران به تخصیص وجوه به این مناطق برای اهداف پوشش ریسک رو به رشد هستند.

وودز ضمن اذعان به خطرات مرتبط با بیت کوین، از جمله نوسانات در بازارهای صعودی و نزولی، اظهار داشت که قیمت این ارز دیجیتال می تواند تا سال 2030 به 1.5 میلیون دلار افزایش یابد، که تا حدی این پیش بینی را به پذیرش ETF های نقدی بیت کوین نسبت می دهد.

وود همچنین بر تأثیر وب 3 بر بخش‌های مختلف تأکید کرد و پتانسیل نوآوری فرامرزی و دسترسی گسترده را برجسته کرد. او همچنین به ادغام هوش مصنوعی در فناوری بلاک چین اشاره کرد و گفت که پیشرفت های قابل توجهی را در زمینه های خاص (به عنوان مثال، بازی و دارایی های رمزنگاری شده) پیش بینی می کند و به مثال هایی مانند سرمایه گذاری سونی در بازی ها و ابتکارات Polygon در بلاک چین اشاره کرد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا