اخبار رمز ارز

معامله‌گر سولانا سود یک میلیون دلاری از سکه جدید BOME را از دست می‌دهد

کاربری با آدرس shatter.sol توکن BOME meme را در شبکه Solana خریداری کرد و در یک روز بیش از 100000 دلار به دست آورد اما یک میلیون دلار سود را از دست داد.

طبق داده‌های زنجیره‌ای Lookonchain، در 13 مارس، معامله‌گر 170.25 میلیون Book of Meme (BOME) را برای 50 Solana (SOL) خریداری کرد که در زمان معامله به ارزش 8500 دلار بود. روز بعد، معامله گر دارایی ها را به قیمت 767 SOL فروخت که حدود 130000 دلار ارزش داشت.

یک روز بعد، طبق CoinMarketCap، نرخ توکن از 0.00005 دلار به 0.00671 دلار افزایش یافت – تقریباً 600٪. به‌طور بالقوه، shatter.sol می‌توانست در صورت فروش سکه‌ها با این قیمت، حدود 950000 دلار درآمد داشته باشد.

معامله گر سولانا سود 1 میلیون دلاری از سکه جدید میم BOME را از دست داد - 1
منبع: CoinMarketCap

جامعه دوپاره شد و یکی از کاربران این معامله را «ثروت نسل‌ها به هم ریخته» می‌دانست، در حالی که کاربر دیگری می‌گوید «سود، سود است».

اینفلوئنسر رمزارز Elja توجه را به گمانه‌زنی‌های دیگر با BOME جلب کرد. یک فرد ناشناس 5.5 میلیارد توکن میم را به ارزش 71500 دلار SOL خریداری کرد. در عرض چند روز، این دارایی ها به 5.7 میلیون دلار تبدیل شد.

یکی دیگر از کاربران X، با نام مستعار Sunday Funday، خرید BOME را به مبلغ مشابه در SOL گزارش کرد.

در ماه مارس، افزایش فعالیت شبکه در اتریوم در میان محبوبیت میم کوین ها منجر به افزایش کارمزدها به بالاترین حد در دو سال گذشته شد. در بازه زمانی 2 تا 9 مارس، حجم کارمزد تراکنش ها در شبکه اصلی به 193 میلیون دلار رسید.

میم کوین‌های جدید که در اواخر سال 2023 و قبل از دوره رشد ارزهای دیجیتال عرضه شدند، بازده قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاران اولیه ایجاد می‌کنند. به گفته Lokonchain، یک معامله گر می توانست بیش از 23 میلیون دلار در توکن کمتر شناخته شده Dogwifhat (WIF) درآمد داشته باشد اگر قبل از شروع روند صعودی آن را نمی فروخت. در عوض، معامله گر 142000 دلار سکه فروخت.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا