اخبار رمز ارز

افسر مالی سابق Terraform Labs به کره جنوبی بازگردانده شد

[ad_1]

مقامات مونته نگرو هان چانگ جون، مدیر مالی شرکت منحله ارزهای دیجیتال Terraform Labs را به کره جنوبی تحویل دادند.

به گزارش رویترز به نقل از وزارت دادگستری مونته نگرو، هان چانگ جون و دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه Terraform که در ایالات متحده متهم به کلاهبرداری چند میلیارد دلاری هستند، سال گذشته توسط دادگاه مونته نگرو به دلیل استفاده از جعلی به چهار ماه زندان محکوم شدند. گذرنامه، با چانگ جون به مقامات کره جنوبی تحویل داده می شود.

امروز دولت مونته نگرو به درخواست کره جنوبی عمل کرد و بر اساس تصمیم وزارت دادگستری، هان چانگ جون را به مقامات ذیصلاح کشورش تحویل داد.

وزارت دادگستری مونته نگرو

در 23 مارس 2023، هان چانگ جون و دو کوون در فرودگاه بازداشت شدند. این بازداشت به درخواست سازمان های مجری قانون در سنگاپور، کره جنوبی و ایالات متحده رخ داد. دادستان رئیس سابق آزمایشگاه Terraform را به جعل اسناد رسمی متهم کرد و درخواست تمدید بازداشت کوون و چانگ جونگ را ارائه کرد. در 20 آوریل 2023، مقامات مونته نگرو علیه دو کوون و شریک تجاری او اتهاماتی را مطرح کردند.

در دسامبر گذشته، تصمیم دادگاه عالی مونته نگرو مبنی بر تایید استرداد دو کوون بنیانگذار ترا به ایالات متحده یا کره جنوبی توسط دادگاه استیناف این کشور رد شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که دو کشور درخواست استرداد او را برای مواجهه با اتهامات جنایی مرتبط با سقوط پروژه رمزنگاری Terraform Labs در ماه می 2022 کردند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا