اخبار رمز ارز

افزایش ناگهانی فلوکی با سوختن توکن عمده، بازی چشمی NuggetRush، پیش بینی صعودی BNB

قیمت فلوکی پس از سوزاندن 14.5 میلیارد توکن جهش کرد. NuggetRush بازار بازی های میلیارد دلاری را هدف قرار داده است. بایننس کوین ممکن است به بالاترین حد خود برسد.

فلوکی بیش از 14.5 میلیارد توکن FLOKI را سوزانده است که باعث افزایش قیمت آن شده است. در همین حال، بایننس کوین در آستانه عبور از بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی 690.93 دلار است. علاوه بر این، NuggetRush خود را برای سرمایه گذاری در بخش پررونق بازی های بلاک چین قرار می دهد.

NuggetRush بخش میلیون دلاری بازی های بلاک چین را هیجان زده می کند

NuggetRush (NUGX) قرار است چشم انداز بازی های بلاک چین را با بهره برداری از بازار بازی که پیش بینی می شود تا سال 2030 به 615 میلیارد دلار برسد، متحول کند. با مفهوم نوآورانه استخراج بازی برای کسب درآمد، NuggetRush به عنوان بهترین فرصت سرمایه گذاری رمزنگاری ظاهر می شود.

در بازی مجازی استخراج طلا NuggetRush، به بازیکنان قطعه زمینی که حاوی مواد معدنی و جواهرات پنهان است اختصاص داده می شود. بازیکنان با استفاده از ابزارهای درون بازی، زمین را حفاری می کنند تا این گنجینه ها را کشف کنند و با پیشرفت در سطوح مختلف، جوایزی دریافت کنند.

این جوایز درون بازی را می توان با طلای واقعی رد و بدل کرد و یک استراتژی سود دوگانه ارائه می کند که NuggetRush را به عنوان یک پلت فرم درآمد خوب متمایز می کند. علاوه بر این، NuggetRush بخشی از سود را برای استخراج کنندگان طلای صنعتگر ساکن در کشورهای توسعه نیافته ارسال می کند تا شرایط زندگی آنها را بهبود بخشد.

در حال حاضر، NUGX NuggetRush با قیمت 0.019 دلار است و انتظار می‌رود که پس از عرضه در بورس‌ها، ROI 100 درصدی به سرمایه‌گذاران بدهد. بنابراین، این پروژه 2.9 میلیون دلار جمع آوری کرده است که برای توسعه بیشتر پروژه در صنعت DeFi استفاده می شود.

پیش بینی قیمت بایننس کوین

بایننس کوین (BNB)، توکنی که زنجیره BNB را تقویت می کند، جامعه ارزهای دیجیتال را غافلگیر کرده است زیرا از مرز 500 دلار عبور کرده است. در هفته گذشته، بایننس کوین شاهد افزایش قیمت 27.6 درصدی بود که آن را از حداقل 375.41 دلار به بالاترین قیمت 541.59 دلار رساند.

این افزایش قابل توجه به دنبال افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال است که طی آن بیت کوین به بیش از 70000 دلار جهش کرد و اتریوم از 4000 دلار گذشت.

در عین حال، جهش اخیر قیمت، سود بایننس کوین را در نمودارهای قیمت ماهانه و سالانه به ترتیب به 66.1 و 93.8 درصد افزایش داده است.

یک پمپ قیمت دیگر، بایننس کوین، تنها حدود 30 درصد با بالاترین قیمت تاریخ خود (ATH) یعنی 690.93 دلار فاصله دارد. با این حال، برای رسیدن به 600 دلار، بایننس کوین باید با مقاومت 552.67 دلار و 574.24 دلار مبارزه کند.

اگر این اتفاق بیفتد، تحلیلگران می‌بینند که بایننس کوین در ماه‌های آینده اوج جدیدی را ثبت می‌کند.

فلوکی بیش از 14.5 میلیارد فلوکی را می سوزاند

فلوکی اینو (FLOKI)، یکی از سکه‌های میم با تم سگ، در هفته گذشته در یک رالی سریع قرار گرفته است. این سکه از دیگر سکه‌های میم سولانا، مانند Bonk و Dogwifhat که در این مدت نیز شاهد افزایش بودند، بهتر عمل کرد. ولگردی و قانونی شکنی اخیر این پروژه یکی از عواملی است که به افزایش قیمت منجر شده است.

طبق یک توییت اخیر، این پروژه در هفته گذشته بیش از 14.5 میلیارد توکن FLOKI (تقریباً 3.2 میلیون دلار) را سوزانده است.

محصولات کلیدی که به سوخت FLOKI دامن می زنند، پروتکل FlokiFi Locker DeFi، برنامه Floki Staking و تراکنش های زنجیره ای BNB و ETH هستند.

داده های CoinMarketCap نشان داد که قیمت Floki در هفته و ماه گذشته 81.3% و 736.2% افزایش یافته است. قیمت آلتکوین در محدوده قیمتی 0.0001079 تا 0.0002969 دلار در نوسان است و در صورت ادامه روند صعودی، ممکن است بالاتر هم افزایش یابد.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا