اخبار رمز ارز

افزایش علاقه Hedera و Injective Protocol

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

پیش فروش مداوم Pushd (PUSHD) در مرحله 6 توجه سرمایه گذاران Hedera (HBAR) و Injective Protocol (INJ) را به خود جلب کرده است که نشان دهنده نوآوری بالقوه در تجارت الکترونیک است. این پلتفرم Web 3 با نقطه ورود قابل توجه 0.125 دلاری قصد دارد پویایی بازار را دوباره تعریف کند.

دارندگان توکن Hedera و Injective جذب توکنی شده‌اند که پیش‌فروش قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند.

پلتفرم وب 3 یک نوآوری تجارت الکترونیک در مرحله ششم پیش فروش است. این امر موانع فعلی بازار را می‌شکند، به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران Hedera و Injective امیدوارند که این پروتکل بتواند به ارائه یک درمان زیان برای پرتفوی آنها کمک کند.

این دو سرمایه گذار در حال خرید به پروتکل Pushd هستند. Pusdhd در حال ایجاد استانداردها و بالا بردن سطح استانداردها برای همه مبتکران جدید ارزهای دیجیتال به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز است. بازار این پلتفرم را به عنوان بهترین سرمایه گذاری سال 2024 و توکن آن را به عنوان رمزارز سال آبی-تراشه معرفی کرده است.

ارزش پروتکل تزریقی در سراسر صفحه کاهش می یابد

Injective (INJ) که به عنوان یک پروتکل قابل تعامل باز طراحی شده است، یک راه حل لایه-یک برای dApps است. با به دست آوردن 4.95٪ از ارزش بازار Injective در هفت روز گذشته، Injective (INJ) اکنون شماره 40 قدرتمندترین توکن در بازار ارزهای دیجیتال است.

متأسفانه، ارزش بازار Injective به 3.6 میلیارد دلار کاهش یافته است و در حال حاضر به طور متوسط ​​روزانه 197 میلیون دلار Injective معامله می شود.

این رتبه جدید پس از آن به دست آمد که چند روز پیش Injective حدود 2.7 درصد از حجم معاملات روزانه را از دست داد و اکنون رتبه 74 را در رتبه بالاترین ارز دیجیتال معامله شده در یک روز به دست آورده است.

ارزش بازار هدرا به 3.5 میلیارد دلار رسید

Hedera که از طریق عرضه اولیه سکه در سال 2018 تامین می شود، پروتکلی است که می تواند برای ایمن سازی شبکه ها استفاده شود. Hedera (HBAR) می‌تواند توکن‌ها را برای حفظ یکپارچگی پلتفرم به اشتراک بگذارد.

در زمان نگارش، توکن Hedera اکنون با قیمت 0.1145 دلار به ازای هر توکن به فروش می رسد. پس از از دست دادن 11.84 درصد از ارزش بازار در هفت روز گذشته، هدرا دارای ارزش کل بازار 3.6 میلیارد دلار است و مجموع عرضه توکن 50 میلیارد توکن هدرا در گردش است.

فشار نقدینگی خود را مادام العمر قفل کند

توکن Pushd که اکنون با قیمت 0.125 دلار به ازای هر توکن به فروش می رسد، در بازار ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه است. Pushd با عرضه تضمینی 250 میلیون توکن در بازار کریپتو، اولین در نوع خود خواهد بود.

برای جلوگیری از سرقت و اقدامات هک، صاحبان پوشد قول قفل نقدینگی به مدت 20 سال و قفل تیمی به مدت 700 روز را دادند. با انجام این کار، هکرها نمی توانند به نقدینگی Pushd دسترسی پیدا کنند.

از دیگر مزایای استفاده از Pushd می توان به پذیرش جهانی و زمان پردازش تراکنش واقعی آن اشاره کرد. بدون فرآیند KYC، کاربران Pushd می توانند کل تراکنش را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهند.

همچنین شایان ذکر است که Pushd بلافاصله درخواست های برداشت را پردازش می کند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا