اخبار رمز ارز

استلار و بیت کوین کش در کنار چشم سرمایه گذاران به توکن Rebel Satoshi نگاه می کنند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

بیت‌کوین کش (BCH) تا پایان آوریل به 514.69 دلار می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که Stellar (XLM) پس از اعلام اعتبارسنجی تا 0.211 دلار افزایش یابد. Rebel Satoshi's RECQ با رشد بالقوه 525٪ در ICO مورد توجه قرار می گیرد.

بیت کوین کش: کارشناسان به زودی پمپ BCH را پیش بینی می کنند

انتقال اسرارآمیز و قابل توجهی از 235300 توکن BCH، به ارزش حدود 62.38 میلیون دلار در آن زمان، در 26 فوریه رخ داد که از یک کیف پول ناشناس به یک کیف پول ناشناس دیگر منتقل شد.

از زمان این توسعه، ارزش BCH افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. یعنی، BCH 274.90 دلار ارزش داشت، اما پس از انتقال به 416.30 دلار افزایش یافت که نشان دهنده افزایش 51.44 درصدی ارزش BCH بود.

با توجه به پیش‌بینی‌های قیمت، برخی از تحلیلگران بازار کریپتو چشم‌اندازی صعودی برای بیت‌کوین کش به دلیل موج صعودی بازار کریپتو دارند. بنابراین، آنها انتظار دارند BCH قبل از پایان ماه آوریل به 514.69 دلار افزایش یابد.

از سوی دیگر، برخی از کارشناسان چشم انداز منفی بیت کوین کش را به دلیل افزایش احتمالی فشار فروش به دنبال افزایش آن دارند.

از این رو، آنها پیش بینی کردند که BCH تا 395.44 دلار تا پایان ماه مارس کاهش یابد.

Stellar: شراکت های جدید می تواند باعث رشد XLM شود

در 4 مارس، Validation Cloud پشتیبانی خود را از شبکه اصلی در Soroban، پلتفرم Stellar برای قراردادهای هوشمند، اعلام کرد. این خبر جامعه Stellar را سر و صدا کرد، اما ارزش XLM کاهش یافته است. یعنی در همان روز XLM با قیمت 0.146 دلار معامله شد که یک هفته پس از آن به 0.137 دلار کاهش یافت که نشان دهنده کاهش 6.16 درصدی ارزش XLM بود.

در همین حال، برخی از تحلیلگران صعودی به دلیل تحولات جدید در شبکه استلار، روند صعودی قابل توجهی را برای استلار پیش بینی می کنند. بنابراین، آنها پیش بینی می کنند که XLM تا قبل از پایان ماه آوریل به 0.211 دلار افزایش یابد.

در مقابل، برخی از کارشناسان چشم انداز نزولی برای Stellar به دلیل حرکت کند قیمت آن در ماه های اخیر دارند. از این رو، آنها پیش بینی می کنند که XLM تا پایان ماه مارس به 0.124 دلار کاهش یابد.

RECQ به عنوان برترین انتخاب ارز دیجیتال ظاهر می شود

ساتوشی شورشی استفاده می کند یک پروتکل غیرمتمرکز پیشرفته که به کاربران اجازه می دهد تا فعالانه در اکوسیستم دو توکن پویا Rebel Satoshi شرکت کنند، ترکیبی هماهنگ از RBLZ و RECQ.

با پذیرش توکن RBLZ، سرمایه‌گذاران برتر ICO حق رای برای تصمیم‌های حیاتی را تضمین می‌کنند و مزایای متعددی را به عنوان Recusants در جامعه Rebel Satoshi باز می‌کنند.

با پیش فروش موفقیت آمیز که بیش از 2.5 میلیون دلار جمع آوری کرد و راه اندازی آن در Uniswap، Coinstore، Coingecko و Dextools، کارشناسان یک مسیر صعودی را برای RBLZ پیش بینی می کنند و رشد قابل توجهی را از قیمت اولیه 0.025 دلار پیش بینی می کنند.

در همین حال، Rebel Satoshi's RECQ ارز اصلی پلتفرم برای تراکنش ها و کارمزدهای روزمره است. علاوه بر این، RECQ خرید کالا، NFT و شرکت در بازی‌های جذاب بازی برای کسب درآمد موجود در Rebel Satoshi Arcade را تسهیل می‌کند.

سرمایه‌گذاران اولیه در RECQ زمانی که توکن از هدف پیش‌فروش 0.0125 دلار فراتر می‌رود، پاداش‌های قابل‌توجهی دریافت می‌کنند، که نشان‌دهنده افزایش احتمالی 525 درصدی از قیمت فعلی 0.002 دلار است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا