اخبار رمز ارز

استلار و بیت کوین صعودی شدند، کانگامون 50 درصد سود کرد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

بیت کوین (BTC) در حال افزایش است و به بالاترین حد خود نزدیک می شود و آلت کوین های دیگر را نیز در این فرآیند بالا می برد.

برخلاف تحولات اخیر در شبکه خود، Stellar در هفته گذشته با کاهش قابل توجهی روبرو شده است و ثابت بالای 0.120 دلار است. در همین حال، KangaMoon (KANG)، یک میم سکه در حال ظهور، در مرحله دوم پیش فروش خود 50 درصد افزایش یافته است.

استلار تا پایان ماه مارس به 0.15 دلار می رسد؟

XLM در محدوده قیمت هفتگی 0.119 تا 0.120 دلار معامله می شود.

با وجود نوسانات، XLM در نمودار قیمت ماهانه 4 درصد افزایش یافته است، اما از نظر فنی نزولی است.

با توجه به پویایی منحصر به فرد قیمت آن، تحلیلگران به آینده Stellar خوش بین هستند و انتظار دارند قیمت ها بهبود یابد.

این احساس مثبت تا حد زیادی به بهبودهای اخیر در اکوسیستم استلار نسبت داده می شود.

بر اساس این چشم انداز، پیش بینی می شود که قیمت XLM تا قبل از پایان ماه مارس از آستانه 0.15 دلار عبور کند.

بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ؟

بیت کوین محکم است و به بالاترین حد خود نزدیک شده است. در حال حاضر در هنگام نوشتن حدود 62500 دلار معامله می شود.

این پیشرفت قابل توجه، حرکت رو به رشد و احساسات مثبت پیرامون بیت کوین را برجسته می کند.

افزایش قیمت پیش از رویداد نصف شدن آن برای اوایل آوریل 2024 است.

با توجه به الگوی تاریخی افزایش قیمت‌ها به دنبال رویدادهای نصف‌سازی گذشته، مشاهده شده در سال‌های 2012 و 2016، تحلیل‌گران امیدوار هستند که بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ خود برسد.

کانگامون در حال افزایش است

KangaMoon ماموریت دارد تا با استفاده از ابزارهای دنیای واقعی در شبکه خود، ادراک میم کوین ها را تغییر دهد. برخلاف سایر کوین‌های میم، KANG به عنوان ارز درون بازی و توکن حاکمیتی عمل می‌کند.

در حال حاضر در مرحله دوم کمپین پیش فروش خود، توکن KANG اکنون به ارزش 0.0075 دلار است که نشان دهنده افزایش 50 درصدی نسبت به قیمت اولیه 0.005 دلاری است.

در حالی که سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانستند 50% ROI را قفل کنند، شرکت‌کنندگان جدید می‌توانند از قیمت ورودی فعلی استفاده کنند و قبل از پایان پیش‌فروش تا 150% ROI را قفل کنند.

اساساً، KangaMoon یک شبکه جامعه محور را تقویت می کند که به تعامل و موفقیت در بازی پاداش می دهد. برای رسیدن به این هدف، KangaMoon به طور یکپارچه شبکه های اجتماعی، بازی های رقابتی و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را ادغام می کند.

به این ترتیب، جذابیت اصلی این پروژه در توانایی آن برای پرورش یک جامعه قوی از علاقه مندان به میم، ایجاد راهی برای شرکت کنندگان برای شرکت در بازی های رقابتی و برنده شدن جوایز و جوایز با ارزش واقعی واقعی است.

توکن بومی KANG نقش مهمی در توکنومیک پلتفرم ایفا می کند و تراکنش ها و فعالیت های مختلف را تسهیل می کند. این پلتفرم تاکید زیادی بر حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر دارد. برای اطمینان از این امر، قراردادهای هوشمند پروژه تحت یک ممیزی کامل قرار گرفته اند که توسط SOLIDProof انجام شده است و اطمینان کاربران را نسبت به اقدامات امنیتی پلتفرم فراهم می کند.

کانگامون می تواند از موج بازی برای کسب سود بهره مند شود، صنعتی که پیش بینی می شود تا سال 2030 به 614.91 میلیارد دلار برسد.

با نگاهی به آینده، تحلیلگران انتظار دارند زمانی که KangaMoon در صرافی های پیشرو فهرست می شود، سود بیشتری کسب کند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا