اخبار رمز ارز

استارک نت با قطعی 4 ساعته مواجه است و تولید را مسدود می کند

به نظر می رسد استارک نت با اولین قطعی بزرگ خود مواجه است زیرا در چند ساعت گذشته هیچ بلوک جدیدی در شبکه ثبت نشده است.

Starknet، یک راه حل لایه 2 برای اتریوم به ارزش 8 میلیارد دلار، ظاهراً اولین قطعی قابل توجه خود را تجربه می کند، بدون اینکه بلاک جدیدی در چندین ساعت گذشته در شبکه ثبت شود. طبق داده های Starkscan، شبکه تولید بلوک های جدید را در حدود ساعت 8:57 (GMT+3) متوقف کرد، بدون اینکه از آن زمان به روز رسانی شود.

Starknet با قطعی 4 ساعته مواجه است، تولید بلوک متوقف می شود - 1
تولید بلوک استارک نت | منبع: Starkscan

در حالی که صفحه وضعیت Starknet هیچ مشکل گزارش شده ای را نشان نمی دهد، علت قطعی همچنان نامشخص است. طبق اطلاعات CoinMarketCap، در میان اخبار، توکن بومی پروژه STRK بیش از 3.5 درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 1.8 دلار معامله می شود. تا زمان انتشار، استارک نت هیچ اظهارنظر عمومی در مورد این وضعیت نداده است.

Starknet که توسط StarkWare در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، یک شبکه لایه ۲ غیرمتمرکز است که برای مقیاس‌بندی اتریوم و برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده است و امکان مقیاس‌پذیری نامحدود را برای تراکنش‌ها فراهم می‌کند. این پروژه در مجموع 225 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند Greenoaks Capital، Coatue، Tiger Global، Paradigm و Sequoia Capital جمع آوری کرده است و ارزش آن را به 8 میلیارد دلار رسانده است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا