اخبار رمز ارز

استارت‌آپ بلاک‌چین Initia ۷.۵ میلیون دلار برای ایجاد «شبکه‌ای برای مجموعه‌های در هم تنیده» جمع‌آوری می‌کند.

استارت‌آپ زیرساخت‌های بلاک چین Initia 7.5 میلیون دلار از طریق سرمایه‌گذاری مشترک توسط دلفی ونچرز و هک وی سی تضمین کرده است.

که در یک رشته X در 27 فوریه، اینیتیا اعلام کرد که 7.5 میلیون دلار سرمایه اولیه برای کار بر روی شبکه آزمایشی خود جمع آوری کرده است، که قرار است در سه ماهه اول 2024 راه اندازی شود. علاوه بر دلفی ونچرز و هک وی سی، سرمایه گذاران دیگری مانند Nascent و Figment Capital نیز به این شبکه ملحق شده اند. منابع مالی.

اگرچه Initia جزئیات این دور را به طور عمومی فاش نکرده است، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این بودجه یک توافق امن با یک حکم توکن بوده است.

این استارت‌آپ می‌گوید چارچوب برنامه Initia Vested Interest را به‌دقت طراحی کرده است تا پاداش‌های بومی INIT را توزیع کند و منافع کاربران و توسعه‌دهندگان را همسو کند. اینیتیا با درآمد حاصل از این درآمد، می‌خواهد موانع ورود «هم برای کاربران و هم برای نقدینگی» را از بین ببرد و در عین حال یک UX یکپارچه برای پیمایش یکپارچه هزاران مجموعه در هم تنیده ارائه کند.

اینیتیا که توسط توسعه دهندگان سابق Terra و Cosmos تأسیس شده است، به نظر می رسد در تلاش برای ایجاد «فروشگاه اپل اپ است. [but for crypto] استن لیو، بنیانگذار Initia در مصاحبه ای با TechCrunch گفت: بنابراین هزاران کاربر باید واقعاً آسان به این برنامه ها دسترسی داشته باشند.

این شرکت که در سنگاپور مستقر است، در حال حاضر 20 عضو تیم در سراسر جهان را استخدام می کند. یکی دیگر از بنیانگذاران Ezaan Mangalji توضیح داد که با این بودجه، Initia قصد دارد پلتفرمی ایجاد کند که نیاز به آلت کوین های توکن شده چندگانه را که به دلیل پل ها و پروتکل ها در اتریوم ایجاد می شوند را حذف کند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا