اخبار رمز ارز

افزایش شدید تن کوین؛ پیش فروش NuggetRush در بین طرفداران P2E مورد توجه قرار گرفته است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Toncoin (TON) بیش از 35٪ افزایش یافته است. این به دنبال اعلامیه کلیدی است که توسط پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام. در همین حال، NuggetRush (NUGX) به طور فزاینده ای توسط سرمایه گذاران مورد بررسی قرار می گیرد.

افزایش 35 درصدی تونکوین

در 28 فوریه 2024، TON، توکن اصلی بلاک چین شبکه باز، بیش از 35 درصد افزایش یافت.

دوروف به جامعه اطلاع داد که از ماه مارس، توسعه دهندگان برای محتوای خود پاداش های مالی دریافت خواهند کرد. از آنجایی که کانال های پخش تلگرام ماهانه یک تریلیون بازدید دارند، این حرکت یک تغییر چشمگیر در چشم انداز کسب درآمد از محتوا است.

در حال حاضر تنها 10 درصد از بازدیدها از طریق تبلیغات تلگرامی کسب درآمد شده است. اما، از ماه مارس، این پلت فرم برای تبلیغات در صد کشور جدید باز خواهد شد. این ابتکار منحصر به فرد است زیرا برای پرداخت و برداشت کاملاً به بلاک چین TON متکی است و Toncoin به اشتراک گذاری درآمد را تسهیل می کند.

با این وجود، دوروف مسائل مطرح شده توسط ذینفعان را در مورد پتانسیل داشتن تلگرام برای داشتن بخشی از TON به دلیل فروش تبلیغات انحصاری تشخیص داد.

برای حل این چالش ها، تلگرام یک برنامه استراتژیک برای محدود کردن سهم خود از TON به حدود 10 درصد از کل عرضه دارد.

تلگرام مازاد TON خود را به سرمایه‌گذاران بلندمدت در یک طرح قفل و واگذاری به مدت یک تا چهار سال می‌فروشد. فروش با نرخی با تخفیف در مقایسه با قیمت بازار انجام می‌شود که به تشویق سرمایه‌گذاران بزرگ برای مشارکت و قفل کردن سکه‌های شناور آزاد کمک می‌کند.

در 4 مارس، TON با 27.18 درصد افزایش در هفته گذشته، با 2.68 دلار معامله شد.

NuggetRush: آزادسازی پتانسیل رمزنگاری با نوآوری P2E و RUSHGEM های دارای پشتوانه طلا

NuggetRush چندین ابزار کاربردی ارائه می دهد.

اگرچه تمرکز آن بر فرهنگ میم جامعه فعال و اختصاصی را به خود جلب کرده است، انتظار می‌رود که تأثیر مورد انتظار عملکرد بازی برای کسب درآمد (P2E) بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

NuggetRush علاوه بر ارائه گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای استخراج‌کنندگان صنایع دستی در کشورهای در حال توسعه، یک بازار NFT است که توسط بازیکنان اداره می‌شود.

RUSHGEM NFT ها قابل تعویض با طلای فیزیکی هستند.

به عنوان بخشی از نقشه راه، NuggetRush قصد دارد راه اندازی DEX را راه اندازی کند، انتقال مالکیت جامعه را آغاز کند و قراردادهای هوشمند خود را کنار بگذارد.

در پیش فروش مداوم، NUGX با قیمت 0.019 دلار در دسترس است. با این حال، توکن با قیمت 0.020 دلار فهرست می شود.

تاکنون، این پروژه بیش از 206 میلیون NUGX فروخته است که بیش از 2.6 میلیون دلار به دست آورده است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا