اخبار رمز ارز

ارتقای Dencun اتریوم باعث افزایش قیمت شد

در حالی که احتمال تایید Ethereum ETF در آینده نزدیک است، کارشناسان Grayscale بر این باورند که یک پیشرفت تکنولوژیکی آتی پشت افزایش قیمت اخیر است.

ویلیام اوگدن مور، تحلیلگر تحقیقات Grayscale در گزارشی در 23 فوریه گفت که ارتقای Dencun اتریوم به احتمال زیاد باعث افزایش قیمت اتر (ETH) شده است. با توجه به CoinMarkerCap، ETH در 30 روز گذشته 34 درصد و از سال تا به امروز 28 درصد به ازای هر TradingView افزایش یافته است.

ارتقای Dencun اتریوم، که برای 13 مارس 2024 برنامه ریزی شده است، نشان دهنده یک گام بزرگ به جلو است و می تواند به اتریوم کمک کند تا از نظر مقیاس پذیری با زنجیره های سریعتر در بخش رمزنگاری پلتفرم های قرارداد هوشمند، مانند Solana، رقابت کند. ما معتقدیم که عملکرد اخیر قیمت نشان دهنده انتظار بازار از این ارتقا است.

ویلیام اوگدن مور، تحلیلگر تحقیقات Grayscale

اتریوم
نمودار قیمت ETH 30D | منبع: CoinMarketCap

Dencun وعده افزایش توان عملیاتی و کاهش هزینه‌های تراکنش را می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد که هزینه‌های گاز کمتری را خرج کنند و تراکنش‌های بیشتری را در شبکه اصلی ETH و راه‌حل‌های مقیاس لایه ۲ مانند Arbitrum انجام دهند.

توسعه دهندگان قصد دارند به این بازنگری کلیدی از طریق proto-danksharding، معرفی حباب های داده، دست یابند.

گزارش مور نشان می‌دهد که اتریوم می‌تواند سهم بیشتری از تجارت قرارداد هوشمند را از رقبایی مانند سولانا بگیرد، اگر شبکه بتواند هزینه‌های ارزان‌تری ارائه دهد. مور عقیده داشت که این ممکن است بازار چند میلیاردی را که به دارایی های دنیای واقعی گره خورده است باز کند.

اگر اتریوم به سادگی بتواند از نظر توان و هزینه رقابتی‌تر شود، می‌تواند خود را برای جذب برنامه‌های قرارداد هوشمند که سطوح بالایی از امنیت و مقاومت در برابر سانسور را می‌طلبد، مانند استیبل کوین‌ها یا دارایی‌های مالی توکن‌شده، جذب کند.

ویلیام اوگدن مور، تحلیلگر تحقیقات Grayscale

چشم انداز صعودی Grayscale در مورد ETH و بلاک چین آن مکمل پیشنهاد شرکت سرمایه گذاری برای یک صندوق قابل معامله در بورس اوراق بهادار پس از تبدیل موفقیت آمیز GBTC در ماه گذشته است. به گفته یاهو فاینانس، این شرکت امیدوار است با Grayscale Ethereum Trust (ETHE) که بیش از 7 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) دارد، همین کار را انجام دهد.

SEC ایالات متحده تصمیم گیری در مورد درخواست Grayscale را به همراه چندین صادرکننده دیگر تا ماه مه به تعویق انداخت.

مقیاس خاکستری: ارتقاء Dencun اتریوم باعث افزایش قیمت - 1 شد
نمودار ETH YTD | منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا