اخبار رمز ارز

ارتقاء قریب الوقوع اتریوم به Dencun می تواند تا 3500 دلار افزایش یابد

[ad_1]

اتریوم 50 درصد از بالاترین رکورد خود در 8 فوریه فاصله داشت، اما به گفته یک تحلیلگر، آخرین ارتقای فناوری که به نام Dencun شناخته می شود، می تواند اتریوم را به قیمت های بالاتر برساند.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت MN Trading، Michaël van de Poppe معتقد است که دومین دارایی بزرگ ارزهای دیجیتال، اتر (ETH) از نظر تغییرات قیمت در حال بیدار شدن است و به نظر می رسد به زودی بیش از 50 درصد افزایش یابد.

Van de Poppe این صعود آتی را به Dencun نسبت می دهد، ارتقاء معماری بلاک چین اتریوم که برای تقویت ظرفیت تراکنش و در عین حال افزایش همزمان در دسترس بودن داده ها طراحی شده است.

مردم اهمیت ارتقاء Dencun در اتریوم را دست کم می گیرند. اگر این به طور کامل در اکوسیستم اعمال شود، این احتمال وجود دارد که اتریوم به لایه سکونت امنی تبدیل شود که اکوسیستم به دنبال آن است. نشانه های خوبی از راه اندازی آن در شبکه آزمایشی نهایی است.

Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل، MN Trading

ETH در زمان انتشار هر CoinGecko حدود 2400 دلار تغییر داد، اما وان دی پوپ پیش بینی کرد که سطح قیمت می تواند تا 3500 دلار افزایش یابد. این ارز دیجیتال در اوج روند صعودی در سال 2021 به بالاترین حد خود رسید و به ازای هر توکن به 4878 دلار دست یافت.

ارتقای Dencun اتریوم

Proto-danksharding نقطه کانونی ارتقاء Dencun ETH است، ویژگی مندرج در EIP-4844. توسعه دهندگان ETH این افزونه را برای بهره مندی از شبکه های لایه 2 تبلیغ کرده اند، به ویژه با معرفی یک فیلد داده اضافی به نام blob.

همانطور که کریپتوفارسگزارش داد، این به L2 هایی مانند Arbitrum، Optimism و Polygon اجازه می دهد تا به پهنای باند تراکنش بیشتری بدون بازه های زمانی پردازش طولانی تر در شبکه اصلی ETH دسترسی داشته باشند.

ظاهراً Dencun مهم‌ترین ارتقا از زمانی است که شانگهای پس از تکامل اتریوم به یک مدل اثبات سهام، که به نام The Merge نیز شناخته می‌شود، برداشت‌های سهام ETH را فعال کرد.

توسعه دهندگان 13 مارس را به عنوان روز ارسال کشتی های Dencun ذکر کرده اند و از تاخیر جلوگیری می کنند. این ارتقا با موفقیت در شبکه‌های آزمایشی اصلی اتریوم از جمله Goerli، Sepolia و اخیراً Holesky اجرا شد.

یکی دیگر از کاتالیزورهایی که ممکن است به افزایش ETH کمک کند، تایید بالقوه ETH ETF است. با این حال، تنظیم‌کننده‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصمیم‌گیری‌ها را تا ماه مه به تعویق انداخته‌اند و کمیسیون‌های جداگانه نظرات متفاوتی در مورد این طبقه از دارایی‌ها ابراز کرده‌اند.

اتریوم
اقدام قیمت یک ماهه ETH | منبع: CoinGecko

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا