اخبار رمز ارز

Xoom نقل و انتقالات خارج از کشور را به 160 کشور از طریق استیبل کوین پی پال امکان پذیر می کند

سرویس پرداخت بین المللی پی پال، Xoom، به کاربران مستقر در ایالات متحده اجازه می دهد تا با استفاده از استیبل کوین پی پال، PYUSD، به خارج از کشور پول ارسال کنند.

این گزینه جدید امکان تبدیل از PYUSD به دلار آمریکا را فراهم می کند و ارسال حواله به حدود 160 کشور را بدون هیچ هزینه ای از Xoom تسهیل می کند.

کاربران می‌توانند وجوه خود را مستقیماً به حساب‌های بانکی، کیف پول تلفن همراه یا مکان‌های تحویل در خارج از کشور انتقال دهند، اما تبدیل ارز از دلار آمریکا شامل نشانه‌گذاری است.

این شرکت در آخرین اطلاعیه خود تاکید کرده است که کاربران می توانند با استفاده از PYUSD بدون پرداخت هزینه تراکنش از Xoom، پول را به صورت بین المللی انتقال دهند. این سرویس از روش‌های پرداخت مختلف، از جمله انتقال مستقیم به حساب‌های بانکی، کیف پول موبایل یا مؤسسات مالی محلی که گیرندگان می‌توانند پول را جمع‌آوری کنند، پشتیبانی می‌کند.

تراکنش‌های مربوط به تبدیل ارز شامل اسپرد خواهد بود. با توجه به مقررات خاص ایالتی در مورد دارایی های ارز دیجیتال، این سرویس برای همه کاربران ایالات متحده به جز کاربران هاوایی در دسترس است.

Paxos Trust Company مستقر در نیویورک بر صدور و مدیریت PYUSD نظارت دارد. از زمان آغاز به کار در ماه آگوست، این سرویس نزدیک به 200 میلیون دلار PYUSD صادر کرده است. در همان روز، ریپل قصد خود را برای ورود به عرصه استیبل کوین با یک پیشنهاد با پشتوانه دلار آمریکا، با هدف رقابت در بازار 150 میلیارد دلاری اعلام کرد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا