اخبار رمز ارز

اتریوم به 5000 دلار می نگرد

اتریوم به بالاترین سطح جدید تاریخ نزدیک شده است و ارزش این ارز به بالای 4600 دلار رسیده است در حالی که بیت کوین در 62000 دلار عقب مانده است.

اتریوم شاخص نسبت خود را از 0.058 در ماه اکتبر به نزدیک به 0.075، یکی از بالاترین سطح آن در سال های اخیر، رسانده است.

بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت 67000 دلاری، به نظر می رسد که در حال استراحت است و به نوعی در بالای 60000 دلار مانده است، و دارد فکر می کند چه کاری باید انجام دهد.

به نظر می رسد اتریوم از این فرصت برای به دست آوردن سود استفاده می کند تا حدی که با افزایش توکن های متاورس مانند مانای Decentraland به پیش می رود.

توکن های جدید بازی نیز به بازار آمده اند. بازی GODS of Gods Unchained حتی بر اساس استانداردهای کریپتو نیز به طرز غیرمعمولی بی ثبات بوده است، اما با وجود نوساناتش همچنان با قیمت حدود 5 دلار معامله می شود.

IMX ImmutableX نیز در رتبه 5 معامله را باز کرده است، که یک بازار لایه دوم NFT است.

این توکن‌ها و برخی دیگر که از صفر به میلیاوردها رسیده‌اند، احتمالاً به صعودی بودن اتر و افزایش شاخص نسبت سود آن کمک می‌کنند

چهار سال از زمانی که بیت کوین از 5000 دلار بالاتر رفت می گذرد.5000دلار ممکن است مقاومت بزرگی برای اتریوم باشد، با این حال اتریوم تنها کمتر از 10 درصد زیر خط آن قرار گرفته است.

این که آیا در جهت 5000 دلار پیش خواهد رفت و از خط آن عبور خواهد کرد یا نه، باید دید که بازار اتریوم تا چه حد صعودی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا