اخبار رمز ارز

آنتونی اسکاراموچی: بیت کوین پس از نصف شدن ممکن است به 170 هزار دلار برسد

[ad_1]

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار اسکای بریج کپیتال، دیدگاهی خوش بینانه از مسیر بالقوه بیت کوین (BTC) پس از نصف شدن به اشتراک گذاشت.

مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید در پادکست The Wolf Of All Streets به همراه اسکات ملکر پیشنهاد کرد که بیت کوین ممکن است در ماه های آینده افزایش “محافظه کارانه” بیش از 300 درصدی را تجربه کند.

“چرا اینقدر نزولی، مرد؟” ملکر می پرسد. این چیزی است که اسکاراموچی گفت.

اسکاراموچی بیت کوین را 170 هزار دلار می بیند

اسکاراموچی، دامپزشک گلدمن ساکس، می‌گوید بیت‌کوین می‌تواند شاهد یک «بالای چرخه‌ای» باشد که ۴ برابر بیشتر از قیمت نصف شده‌اش است. او پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین پس از نصف شدن در ماه آوریل، بر اساس داده‌های تاریخی، می‌تواند به ۱۷۰ هزار دلار برسد.

اسکاراموچی تقریباً دوره اوج بیت کوین را 18 ماه پس از رویداد نصف شدن تخمین می زند.

چرخه های نصف شدن بیت کوین را مرور کنید – روزی که نصف می شود، 18 ماه بعد در چهار ضرب کنید و به طور مداوم قیمت بیت کوین را منعکس می کند. با استفاده از 35000 دلار محافظه کارانه در نصف کردن، اگر در آوریل 50000 دلار باشیم، می تواند 200000 دلار باشد. با 60000 دلار، می تواند به 240000 دلار برسد.

در بلندمدت، من پیش‌بینی می‌کنم که بیت‌کوین نزدیک به نیمی از ارزش بازار طلا باشد. با طلای 14.5 تریلیون دلاری، اگر بیت کوین به 7 یا 8 تریلیون دلار برسد، این یک افزایش 10 برابری است – یک بیت کوین 400000 دلاری، و به نظر من برای مردم مضحک است که آن دارایی را درک نکنند، آن را به عنوان یک ذخیره ارزش درک نکنند و آن را نداشته باشند. موقعیت در آن.»

آنتونی اسکاراموچی، موسس SkyBridge Capital

در حال حاضر بیت کوین ۴۲۵۴۰ دلار ارزش گذاری شده است که در میان نوسانات، انعطاف پذیری را نشان می دهد، که در کنار پتانسیل بلندمدت آن، هم برای سرمایه گذاران و هم برای علاقه مندان جذاب است. تایید چندین ETF بیت کوین نقطه ای نیز بر محبوبیت و پذیرش فزاینده بیت کوین تاکید می کند.

پیش بینی های مثبت اسکاراموچی بر پتانسیل رشد قابل توجه بیت کوین، به ویژه با توجه به رویداد نصف شدن آینده، تاکید می کند.

ویدئوی زیر را ببینید.

تایید ETF بیت کوین باعث نوسانات بیشتر می شود

قیمت بیت کوین از زمان تصویب ETF بیت کوین نقطه ای توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در ایالات متحده در نوسان بوده است. در حالی که برخی از کارشناسان جهش گسترده در قیمت بیت کوین را پیش بینی می کنند، برخی دیگر معتقدند که هیاهو در مورد ETF ها محو شده است و توجه معامله گران اکنون به جای دیگری معطوف شده است.

کتی وود، مدیر عامل شرکت ARK Invest پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت‌کوین تا سال 2030 در یک سناریوی صعودی به 1.5 میلیون دلار می‌رسد که برآورد او را 50 درصد از پیش‌بینی قبلی یک میلیون دلاری افزایش می‌دهد.

با این حال، قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود از زمان تصویب ETF ها کاهش یافته است و حدود 7000 دلار از ارزش خود را از دست داده است.

با وجود این، برخی از سرمایه گذاران کریپتو پیش بینی می کنند که بیت کوین می تواند در سال جاری به بیش از 100000 دلار افزایش یابد، با پیش بینی قیمت های بالای تاریخ از 100،000 تا 250،000 دلار.

در همین حال، بیت کوین از 49000 دلار فراتر رفت و به بالاترین سطح محلی 49102 دلار پس از تایید ETF های بیت کوین نقطه ای برای معامله در صرافی های ایالات متحده رسید. با این حال، قیمت پس از آن به حدود 42000 دلار کاهش یافت و نوسانات قابل توجهی در بازار ایجاد کرد.

سرمایه‌گذاران به دقت علاقه‌مندی پیرامون یازده ETF تایید شده را با پیشنهادات BlackRock، Fidelity و شرکت‌های مختلف رمزنگاری که به حجم معاملات سریع و شور و شوق بازار کمک می‌کنند، نظارت می‌کنند.

افزایش قیمت، که با راه اندازی ETF تقویت شده است، مشهود است، در حالی که افزایش اتر (ETH) در برابر بیت کوین در بحبوحه تاخیر تصمیم گیری Ether ETF SEC کند شده است. آلت کوین‌ها پس از یک افت نسبتاً پایدار باقی مانده‌اند و بازار سهام همچنان به بالاترین حد خود ادامه می‌دهد که این نیز ناشی از رشد قوی تولید ناخالص داخلی است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا