اخبار رمز ارز

هش ریت بیت کوین طی 3 ماه گذشته 42 درصد افزایش یافته است

هش ریت بیت کوین طی 3 ماه گذشته به دنبال افزایش 36 درصدی قیمت این دارایی کریپتو، 42 درصد افزایش یافته است.

در حالی که بیت کوین در اکثریت 28 روز گذشته بالای 60 هزار دلار شناور بوده است، هش ریت شبکه نیز در این مدت به طور قابل توجهی افزایش یافته است. از 13 آگوست، هش ریت بیت کوین 42 درصد از 110 اگزاهش در ثانیه (EH/s) به 157 اگزاهش در ثانیه  (EH/s)امروزی رسیده است. علاوه بر این، پس از 9 تغییر سخت متوالی، در آینده، استخراج بیت کوین 50 درصد دشوارتر از سه ماه پیش برای دو هفته آینده خواهد بود.

هش ریت بیت کوین از افزایش قیمت پیروی می کند

در زمان نگارش این مقاله، نرخ هش بیت کوین 157 EH/s است و تقریباً 14 استخر استخراج شناخته شده در حال اختصاص قدرت هش به شبکه هستند. 16.39 اگزاهش یا 10.24 درصد از شبکه توسط ماینرهای مخفی استخراج می شود و هش ریت به عنوان “ناشناخته” طبقه بندی می شود.

هش‌ریت ناشناخته نشان‌دهنده پنجمین «استخر» بزرگ ماینینگ است که هش را به شبکه اختصاص می‌دهد. در همین حال، در طول سه ماه گذشته، هش ریت بیت کوین روند افزایشی داشته است. تقریباً یک ماه پس از سرکوب استخراج کنندگان بیت کوین در چین  ، در سه ماهه گذشته ،  به طور کلی هش ریت 42 درصد بیشتر شده است.

 

استخراج بیت کوین 50 درصد دشوارتر از سه ماه پیش است

در سه ماه گذشته، میانگین‌های هش‌ریت نشان می‌دهد که در برخی از مقاطع در طول سه ماه گذشته، هش‌ریت بیت‌کوین به 180 EH/s رسیده است. هش ریت بیت کوین از 25 اکتبر سه بار به بالای منطقه 180 EH/s رسیده است.

قیمت بیت کوین از 15 اکتبر بالاتر از محدوده قیمتی 60 هزار دلار بوده و در یک بار در این مدت زیر 60 هزار دلار بوده  است. از آنجایی که هش ریت به تدریج در حال افزایش است، دشواری شبکه بیت کوین تا آخر این هفته، 9 بار متوالی به سمت بالا تنظیم خواهد شد. این 9 تعدیل معادل 50 درصد دشوارتر بودن استخراج بیت کوین  از 17 جولای 2021 است.

چهار استخر 58درصد از قدرت پردازش شبکه را به عهده می گیرند

امروز، چهار استخر برتر ماینینگ 58.6 درصد از هش ریت شبکه را در سه روز گذشته در اختیار دارند. استخر Pool F2  بزرگترین استخر استخراج با 28.51٪ EH/s و استخر Antpoolمقدار 26% است.استخرFoundry USA مقدار12.69%  از هش ریت جهانی را به عنوان سومین استخر بزرگ استخراج امروز به خود اختصاص داده است.Viabtc پنجمین استخر بزرگ ماینینگ با 11.8 درصد از هش ریت جهانی است که معادل 18.89 EH/s می باشد. پنجمین هش ریت امروزی متعلق به ماینرهای مخفی است که با نام «ناشناخته» با 16.39 EH/s شناخته می شوند. در زیر این مقدار از هش ریت ده استخر ماینینگ دیگر وجود دارد که هش ریت را به زنجیره بیت کوین  اختصاص می دهد.

سودآورترین ماینرهای بازار با نرخ ارز امروزی، دشواری استخراج فعلی و 0.07 دلار به ازای هر کیلووات ساعت (kWh) هزینه برق، سود مناسبی بین 34 تا نزدیک به 45 دلار در روز دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا