اخبار رمز ارز

SEC به دنبال 158 میلیون دلار اضافی برای “غرب وحشی بازارهای کریپتو” است

در مارس 2024، SEC ایالات متحده از کنگره خواست 158 میلیون دلار اضافی از بودجه فدرال اختصاص دهد.

با توجه به توجیه بودجه کنگره، این وجوه چندین مشکل از جمله تنظیم بازار ارزهای دیجیتال را حل خواهد کرد. رگولاتور قصد دارد از بخشی از وجوه برای یافتن کارمندان جدید و کمک به تامین مالی پرونده های قضایی که آژانس با آن مواجه است استفاده کند.

گری جنسلر، رئیس SEC، صنعت کریپتو را «غرب وحشی» نامید.

«تغییر پویا در ارتباطات بین سرمایه گذاران و سرمایه گذاران، از تالارهای گفتمان Reddit گرفته تا تأثیرگذاران مشهور، رخ داده است. علاوه بر این، غرب وحشی بازارهای کریپتو را دیده‌ایم که مملو از عدم انطباق است، جایی که سرمایه‌گذاران دارایی‌هایی را که به سختی به دست آورده‌اند در یک طبقه دارایی بسیار سوداگرانه در معرض خطر قرار داده‌اند.

گری جنسلر، رئیس SEC

بودجه کل SEC برای سال 2024 2.4 میلیارد دلار است. برای فعالیت های بعدی خود در سال 2025، تنظیم کننده 2.5 میلیارد دلار درخواست کرد. به گفته گنسلر، این تغییرات احتمال ارتکاب تخلفات را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. رئیس SEC را با یک افسر پلیس مقایسه کرد که باید بتواند در مقابل حریف بایستد.

این آژانس همچنین قصد دارد در سال جاری نیروی کار خود را به 5473 کارمند افزایش دهد. بخش بررسی رگولاتور در نظر دارد 23 موقعیت اضافی ایجاد کند تا توانایی خود را برای مدیریت ریسک های حیاتی مرتبط با دارایی های کریپتو و فناوری های مالی جدید تقویت کند.

جنسلر در طول مدت تصدی خود به عنوان رئیس SEC بر لزوم تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال با تمرکز بر فعالیت‌های غیرقانونی با ارزهای دیجیتال تاکید کرده است. وی همچنین به نوسانات این طبقه دارایی و خطری که برای سرمایه گذاران دارد اشاره کرد.

جنسلر ماه گذشته شکایت کرد که بیت کوین (BTC) بیشترین سهم را در بازار باج افزار دارد. علیرغم اینکه آژانس ۱۱ ETF بیت کوین را تایید کرده است، جنسلر همچنان نگرش منفی نسبت به بیت کوین دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا