اخبار رمز ارز

آزمایشگاه بایننس برای پیشبرد استفاده از بیت کوین در BounceBit سرمایه گذاری می کند

آزمایشگاه بایننس در BounceBit سرمایه گذاری می کند تا نقش بیت کوین را با راه حل های نوآورانه تغییر دهد.

Binance Labs، بخش سرمایه گذاری و انکوباسیون بایننس، روی BounceBit، یک پروتکل بازخرید بیت کوین و متمرکز مالی غیرمتمرکز (cedefi) سرمایه گذاری کرده است.

BounceBit با ادغام cefi و defi راه های جدیدی را برای استفاده از بیت کوین باز می کند.

یی هه، یکی از بنیانگذاران بایننس و رئیس آزمایشگاه بایننس

او همچنین بر تعهد Binance Labs به حمایت از نوآورانی که صنعت را با راه‌حل‌های امن و شفاف cedefi شکل می‌دهند، تاکید کرد.

BounceBit قصد دارد بیت کوین را از یک دارایی غیرفعال به یک جزء اکوسیستمی فعال تبدیل کند. BounceBit با فعال کردن مشارکت بیت کوین در اعتبارسنجی شبکه و فعالیت های تولید بازده بدون تغییر بلاک چین، رویکرد جدیدی را برای توانمندسازی دارایی های دیجیتال معرفی می کند.

یک تیم کارکشته، پروتکل را با تخصص های متنوع در سراسر امور مالی غیرمتمرکز و سنتی و فناوری بلاک چین لایه 1 رهبری می کند. با اولویت بندی امنیت و شفافیت، BounceBit از نگهبانی تنظیم شده و محاسبات چند جانبه (MPC) در کنار راه حل های نوآورانه مانند Ceffu's Mirror X و تسویه خارج از بورس برای کاهش خطرات طرف مقابل استفاده می کند.

“ماموریت ما ایجاد زیرساخت بازسازی برای هدایت استفاده از بیت کوین به شیوه ای ایمن و شفاف است. تمرکز ما بر cedefi و توسعه یک اکوسیستم مقاوم در حال بازسازی، تازه شروع کار است.

جک لو، بنیانگذار و مدیر عامل BounceBit

با حمایت Binance Labs، BounceBit قرار است امکانات جدیدی را برای بیت کوین (BTC) بررسی کند. هدف آن افزایش تولید بازده و گسترش کاربردهای آن از طریق اکوسیستم لایه 1 اثبات سهام (PoS) ایمن و کارآمد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا