اخبار رمز ارز

آفریقای جنوبی قصد دارد از استیبل کوین و بلاک چین به عنوان راهی برای ترویج برابری استفاده کند

مقامات آفریقای جنوبی طرح خزانه داری برای ترویج پذیرش پرداخت های دیجیتال برای گروه های به حاشیه رانده شده را فاش کرده اند.

بر اساس یک سند خزانه داری که در 21 فوریه منتشر شد، آفریقای جنوبی استیبل کوین ها و بلاک چین را به عنوان راهی برای بهبود زندگی گروه های به حاشیه رانده شده در نظر می گیرد.

خزانه داری آفریقای جنوبی تغییر سیاست های آتی را برای استیبل کوین ها اعلام کرد که جزئیات برنامه های ارتقای پرداخت های دیجیتال را به عنوان یکی از این مانورها شرح می دهد.

مقامات در آفریقای جنوبی می گویند که تاثیر توکن سازی مبتنی بر بلاک چین بر بازارهای مالی داخلی را از طریق یک گروه کاری که انتظار می رود سندی را تا دسامبر 2024 منتشر کند، بررسی خواهند کرد. زیرساخت های بازار مالی مبتنی بر.”

در اکتبر 2022، دارایی های رمزنگاری شده به عنوان محصولات مالی در آفریقای جنوبی شناخته شدند. سازمان خدمات مالی آفریقای جنوبی (FSCA) تغییراتی را در چارچوب قانونی این کشور به رسمیت شناختن «نمایندگی دیجیتالی ارزش» محصولات کریپتو اعلام کرد.

در جولای 2023، مقامات آفریقای جنوبی همچنین اعلام کردند که صرافی‌های ارزهای دیجیتال در این کشور برای فعالیت به مجوز نیاز دارند. FSCA اضافه کرد که برنامه هایی برای انجام “اقدامات اجرایی” ممکن است باعث بسته شدن یا جریمه شدن شرکت ها در صورت ادامه فعالیت بدون مجوز پس از مهلت مقرر شود.

در اوایل سال جاری، نیجریه صرافی‌های ارزهای دیجیتال Binance، OctaFX و Coinbase را با دستور دادن به شرکت‌های مخابراتی خود برای مسدود کردن دسترسی به وب‌سایت‌ها ممنوع کرد.

بایننس به درخواست دولت برای کمک به حفاظت از بازار ارز و پول ملی با محدود کردن فوری دسترسی کاربران محلی به پلتفرم P2P پاسخ داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا