اخبار رمز ارز

آزمایشگاه پلیمر 23 میلیون دلار برای شبکه قابلیت همکاری بلاک چین جمع آوری می کند

[ad_1]

امروز، آزمایشگاه پلیمر 23 میلیون دلار بودجه برای سری A را برای کمک به توسعه شبکه لایه 2 مدولار تضمین کرد.

شبکه لایه 2 از پروتکل ارتباطات بین بلاک چین (IBC) Cosmos SDK، ویژگی های تسویه حساب پشته OP و لایه در دسترس بودن داده Eigenlayer استفاده می کند. بنیانگذاران بو دو و پیتر کیم که در صنعت بلاک چین درگیر بوده اند، در تابستان 2021 با هدف بهبود قابلیت همکاری بلاک چین، تمرکز خود را به این پروژه معطوف کردند.

در ابتدا، آزمایشگاه پلیمر قصد داشت یک پروتکل قابلیت همکاری کاملاً جدید ایجاد کند که شبیه به چندین پروتکل عمومی ارسال پیام در حال حاضر موجود است. با این حال، تحقیق و توسعه آنها آنها را به پروتکل IBC Cosmos SDK هدایت کرد، کشفی که مسیر پروژه آنها را تغییر داد. پروتکل IBC یک عنصر حیاتی در اکوسیستم کیهان است که برای ایجاد امکان انتقال امن و کارآمد داده بین شبکه‌های بلاک چین مجزا طراحی شده است.

دور تامین مالی بود رهبری مشترک توسط بازیگران برجسته صنعت Blockchain Capital، Maven 11 و Distributed Global. این دور همچنین شاهد مشارکت کنسرسیومی از سرمایه گذاران با نفوذ، از جمله Coinbase Ventures، Placeholder، Digital Currency Group، North Island Ventures و Figment Capital بود. قبلاً، در سال 2022، Polymar Labs دور اولیه خود را با 3.6 میلیون دلار بودجه بسته بود.

ما را در Google News دنبال کنید



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا