اخبار رمز ارز

Vitalik Buterin فرصت ها و خطرات را در ادغام کریپتو، هوش مصنوعی برجسته می کند

[ad_1]

در یک پست وبلاگ اخیر، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، ادغام هوش مصنوعی در ارزهای دیجیتال را بررسی می کند، کاربردهای بالقوه را بررسی می کند و در مورد خطرات مربوطه هشدار می دهد.

بوترین هوش مصنوعی را به عنوان یک بازیگر در پروتکل‌های بلاک چین در نظر می‌گیرد و آن را به عنوان کاربردی‌ترین برنامه کاربردی می‌بیند که مکانیسم‌ها را قادر می‌سازد در مقیاس خرد دقیق‌تر عمل کنند. ادغام بازیگران هوش مصنوعی، طراحی موجود مکانیسم زیربنایی را حفظ می کند و آن را به یک رویکرد امیدوارکننده و نسبتاً ساده تبدیل می کند.

استفاده از هوش مصنوعی به عنوان رابط برای پروتکل ها دارای پتانسیل بالایی است. با این حال، Buterin هشدار می دهد که این برنامه دارای خطرات خاصی است. نقش رابط هوش مصنوعی در این زمینه به طور کامل توضیح داده نشده است، اما پیامدها نشان دهنده یک تعامل پیچیده بین کاربران و فناوری بلاک چین است.

جنبه سوم این است که هوش مصنوعی خود قوانین در سیستم های بلاک چین است. به نظر می رسد این رویکرد به دلیل ماهیت پیچیده تعبیه هوش مصنوعی به طور مستقیم در قوانین حاکمیتی یا عملیاتی شبکه های بلاک چین چالش برانگیزتر باشد.

بوترین همچنین مفهوم هوش مصنوعی را به عنوان یک هدف نهایی در ارزهای دیجیتال بررسی می کند. او وعده چنین برنامه هایی را تأیید می کند، به ویژه در افزایش ایمنی هوش مصنوعی و اجتناب از مسائل تمرکزی رایج در رویکردهای رایج. با این حال، وی همچنین نسبت به مشکلات احتمالی و لزوم اجرای محتاطانه به ویژه در سناریوهای پرخطر و پرخطر هشدار می دهد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا