اخبار رمز ارز

بیت کوین از 49 هزار دلار عبور کرد زیرا انحلال ارزهای دیجیتال از 135 میلیون دلار فراتر رفت

بیت کوین در هفته گذشته 16 درصد و در 30 روز گذشته بیش از 15 درصد رشد کرده است، اما نوسانات قیمت همچنان در موقعیت های اهرمی کریپتوها در سراسر جهان تثبیت شده است.

در حالی که بیت کوین (BTC) در 12 فوریه پس از 8 روز سبز متوالی، دست به دست شد و به بالای 49000 دلار رسید، معامله گران ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته انحلال گسترده ای را تجربه کردند.

با توجه به CoinGlass، بیش از 135 میلیون دلار از بازارهای کریپتو حذف شد، که هر دو موقعیت های خرید و فروش را نشان دادند. معامله‌گران زمانی که انتظار قیمت‌های بالاتر را دارند، شرط‌های طولانی را انجام می‌دهند و برعکس، زمانی که پیش‌بینی به سمت محدوده‌های پایین‌تر متمایل می‌شود، شرط‌های کوتاه را انجام می‌دهند.

بزرگترین سفارش انحلال در صرافی رمزارز OKX انجام شد و در جفت ETH-USD به ارزش نزدیک به 4 میلیون دلار تعیین شد. با این حال، شورت های BTC به طور کلی بزرگترین موقعیت های نقد شده را تشکیل می دهند.

بیش از 35 میلیون دلار در پوزیشن های کوتاه بیت کوین در مقابل تقریبا 16 میلیون دلار در معاملات طولانی از بین رفت. اتریوم (ETH) در رتبه دوم قرار گرفت، اما موقعیت‌های خرید بر شرط‌بندی‌های اهرمی بسته دارایی غالب بودند. نوسانات در بازارهای کریپتو بیش از 13 میلیون دلار در لانگ اتریوم و بیش از 7 میلیون دلار در کوتاه مدت ETH متوقف شد.

انحلال سولانا (SOL) پس از BTC و ETH با کمتر از 8 میلیون دلار در معاملات اهرمی بسته در رتبه سوم قرار گرفت.

بیت کوین از 49 هزار دلار عبور کرد زیرا انحلال ارزهای دیجیتال از 135 میلیون دلار فراتر رفت
انحلال های برتر در 24 ساعت | منبع: CoinGlass

بیت کوین بیش از 49000 دلار افزایش یافت

در همین حال، بزرگترین توکن کریپتو برای اولین بار از 11 ژانویه به بالای 49000 دلار رسید. بیت کوین در زمان انتشار بیش از 3 درصد افزایش یافته بود و خریداران علاقه مند می توانستند این سکه را با حدود 49700 دلار به ازای هر CoinMarketCap خریداری کنند.

افزایش 26 درصدی حجم معاملات روزانه با این افزایش قیمت همراه شد، زیرا معامله گران بیت کوین بیش از 25 میلیارد دلار در مکان های مورد حمایت معامله کردند. ارزش بازار این توکن به 970 میلیارد دلار رسید که تنها 30 میلیارد دلار تا رسیدن به ارزش 1 تریلیون دلار فاصله داشت.

15 سال پس از اولین و 62 روز قبل از نصف شدن چهارم، بیت کوین اولین ارز دیجیتال در تاریخ خواهد بود که به این نقطه عطف دست یافته است.

بیت کوین
قیمت بیت کوین در 12 فوریه | منبع: CoinMarketCap

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا