اخبار رمز ارز

Worldcoin برای حذف کدهای عنبیه از شناسه های جهانی در صورت درخواست کاربر

Worldcoin در پاسخ به بررسی‌های فزاینده، توانایی بازگشایی شناسه‌های جهانی از طریق حذف دائمی کد عنبیه را معرفی کرده است.

این ابتکار که پس از اسکن عنبیه برای تایید شخصیت، شناسه های دیجیتالی جهانی را به کاربران اختصاص می دهد، نزدیک به پنج میلیون نفر را ثبت کرده است.

برای رفع نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، Worldcoin (WLD) اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا درخواست حذف دائمی “کد عنبیه” خود را داشته باشند، که یک نمایش عددی منحصر به فرد از بافت عنبیه آنهاست.

این پروژه در یک پست وبلاگی گفت: “اکنون، دارندگان شناسه جهانی کنترل بیشتری با گزینه لغو تایید هویت جهانی خود دارند.”

این تصمیم با تلاش‌های مداوم Worldcoin برای کاهش نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و در عین حال ارتقای چشم‌انداز آن در مورد سیستم شناسه دیجیتالی که قادر به اثبات شخصیت در دوران تحت سلطه هوش مصنوعی است، همسو است.

Worldcoin به حریم خصوصی کاربران می پردازد

برای مقابله با نگرانی‌ها، Worldcoin Personal Custody را معرفی کرد که به کاربران جدید اجازه می‌دهد داده‌های خود را در دستگاه‌های شخصی ذخیره کنند و یک لایه امنیتی اضافی را با امکان انصراف کاربران از رمزگذاری و ذخیره‌سازی داده‌ها توسط Worldcoin ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این پروژه بررسی‌های صحت سنی را برای کاربران بالای 18 سال اجرا کرده است و برای توسعه این اقدامات جدید با کارشناسان حریم خصوصی شخص ثالث مشورت کرده است.

تیم Worldcoin نوشت: «شناسه جهانی شخص نامعتبر می‌شود و یک دوره «خاموش» شش ماهه آغاز می‌شود.

این دوره برای جلوگیری از کلاهبرداری طراحی شده است و تضمین می کند که افراد نمی توانند بلافاصله هویت خود را تأیید کنند. پس از این دوره، کد عنبیه به طور دائم حذف و غیرقابل بازیابی خواهد بود، که نشان‌دهنده گامی در تعهد Worldcoin به حفظ حریم خصوصی کاربران و حفاظت از داده‌ها است.

این اقدامات در بحبوحه تحقیقات و مخالفت های چندین کشور، از جمله تحقیقات کره جنوبی و دستورات اسپانیا و پرتغال برای توقف جمع آوری داده های بیومتریک صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا