اخبار رمز ارز

Chainlink با ارزش بازار Dogecoin را تصاحب می کند: چرا LINK پمپاژ می کند؟

[ad_1]

Chainlink، بزرگترین شبکه اوراکل بلاک چین در رمزارزها، Dogecoin (DOGE) را به عنوان یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار سرنگون کرده است.

LINK امروز بیش از 6٪ و در یک هفته 34٪ افزایش یافته است و به بالاترین سود در بازار امروز تبدیل شده است. به عنوان بخشی از افزایش قیمت، LINK امروز برای اولین بار از زمان سقوط FTX در سال 2022 از مرز 19 دلار عبور کرد.

همچنین ارتباط قابل توجهی بین حرکت بازار آلتکوین و حجم معاملات آن وجود دارد، زیرا بر اساس داده های CoinMarketCap، حجم معاملات LINK امروز تقریباً 100٪ افزایش یافت.

حرکات بازار LINK

از منظر فنی، LINK از محدوده معاملاتی افقی که برای نزدیک به 90 روز وجود داشت، خارج شد. این شکست به یک دوره تثبیت 85 روزه زیر مقاومت پایان داد و قیمت را به بیش از 19.75 دلار رساند که بالاترین میزان در طی دو سال گذشته بود.

شاخص قدرت نسبی LINK (RSI) نیز به طور قابل توجهی پایین است، در 14، که نشان می دهد حرکت صعودی بیشتری را می توان پیش بینی کرد و به دنبال آن دوره ای از اصلاحات وجود دارد.

نمودار زنده Chainlink (LINK).
نمودار زنده زنجیره ای | منبع: Cryptopurview

RSI 14 در نظر گرفته می شود که فروش بالایی دارد. RSI یک شاخص حرکتی است که در تحلیل تکنیکال استفاده می شود که سرعت و تغییر حرکت قیمت را در مقیاسی از 0 تا 100 اندازه گیری می کند. به طور معمول، RSI کمتر از 30 نشان می دهد که یک دارایی در شرایط فروش بیش از حد است، که نشان می دهد ممکن است کمتر از ارزش گذاری شده باشد و می تواند به دلیل اینکه فروشندگان ممکن است موقعیت های خود را به پایان رسانده باشند و به فرصت های خرید بالقوه منجر شود، به دلیل بازگشت یا افزایش اصلاحی باشد.

با این حال، در حالی که RSI بسیار پایین می تواند نشان دهنده پتانسیل افزایش قیمت باشد، تضمینی نیست.

از جنبه اساسی، Chainlink بر ارتقاء و توسعه قابل توجهی در امور مالی سنتی (TradFi) و دارایی های دنیای واقعی (RWA) تمرکز کرده است. راه‌اندازی پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای (CCIP) و گسترش زنجیره‌های داده‌های زنجیره‌ای و توابع پیوند زنجیره‌ای با هدف افزایش کاربرد و پذیرش شبکه در زنجیره‌ها و دارایی‌های مختلف است.

این فشار استراتژیک به سمت ادغام با بازارهای سرمایه و تقویت شفافیت و کارایی در ارزیابی دارایی های اساسی احتمالاً به واکنش مثبت بازار کمک می کند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا