اخبار رمز ارز

با پشتیبانی بایننس از ارتقاء شبکه IRIS قیمت آن 60 درصد افزایش یافت

قیمت IRISnet امروز بیش از 60 درصد افزایش یافته است و به عنوان بزرگترین سود در Crypto.com معرفی شده است. با ارزش بازار 200 میلیون دلار و حجم معاملات 101 میلیون دلار، IRIS همچنان شاهد افزایش قیمت باورنکردنی است. بیایید نگاهی بیاندازیم به اینکه IRISnet دقیقاً چیست و چرا قیمت IRIS تا این حد در حال افزایش است.

IRISnet چیست؟

هدف شبکه IRIS ایجاد یک بنیاد تکنولوژی است که ساخت اپلیکیشن های تجاری توزیع شده را تسهیل می کند.

IRIS از پروتکل Tendermint به عنوان یک موتور اجماع با توان عملیاتی بالا استفاده می کند. پروتکل Tendermind محبوب ترین فریم ورک اپلیکیشن بلاک چین در جهان است که بر روی پلتفرم Cosmos ساخته شده است.

برخی از نوآوری های کلیدی IRISnet عبارتند از: ادغام یک زیرساخت خدمات محور در Cosmos، ادغام خدمات تجاری در زنجیره های عمومی و کنسرسیوم، و قابلیت همکاری خدمات ارائه شده در بسیاری از زنجیره های بلوکی.

وقتی صحبت از ویژگی‌های اصلی آن می‌شود، IRISnet شامل یک پروتکل IBC + iService است که سهم TCP/IP + HTTP فعلی را تقلید می‌کند. همچنین از NFT ها و Coinswap بین زنجیره ای نیز پشتیبانی می کند.

به جرات می توان گفت که IRISnet دارای ویژگی هایی است و تیم آن به توسعه و افزودن قابلیت های بیشتری به شبکه ادامه می دهد. برخی از برنامه‌های آتی برای IRIS شامل افزودن یک VM و یکپارچه‌سازی با شبکه اتریوم است.

چرا قیمت IRISnet در حال افزایش است؟

بایننس امروز پشتیبانی خود را از ارتقاء شبکه IRISnet اعلام کرد که باید فردا، 23 نوامبر اتفاق بیفتد

ورژن V1.2.1 IRIS Hub یک اشکال در شبکه اصلی IRIS Hub را که از اجرای تراکنش های ورودی IBC جلوگیری می کرد، رفع می کند.

این واقعیت که بایننس حمایت خود را از ارتقای شبکه اخیر در توییتر اعلام کرد، اعتماد سرمایه‌گذاران و به طور کلی قیمت IRIS را تقویت می‌کند.

پمپ قیمت به محض انتشار توییت بایننس آغاز شد و قیمت IRIS از 0.12 دلار به 0.2 دلار در عرض چند ساعت تقریباً دو برابر شد..

ارزش کل بازار IRIS دویست و یک میلیون دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن 101 میلیون دلار است  و در مجموع 2 میلیارد عرضه دارد و عرضه در گردش آن 1.15 میلیارد است.

اکنون IRIS با قیمت 0.2 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 60 درصد افزایش یافته است. بیشتر حجم معاملات از بایننس حاصل می شود، که منطقی است زیرا اعلام صرافی بایننس چیزی است که پمپ قیمت امروز را تقویت می کند.

نمی توان گفت که پمپ برای چه مدت کار می کند و آیا IRIS می تواند در کوتاه مدت به 0.5 دلار برسد یا خیر. با این حال، با ارزش بازار 201 میلیون دلار، IRIS هنوز هم فضای زیادی برای رشد دارد و می تواند شما را شگفت زده کند، به خصوص در سال 2022.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا