اخبار رمز ارز

بیت کوین سقوط می کند، XRP و NuggetRush ممکن است افزایش چشمگیری داشته باشند

[ad_1]

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

بیت کوین پس از اینکه فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ ها را ثابت نگه می دارد، سقوط کرد. در همین حال، تحلیلگران می گویند XRP می تواند در سال 2024 افزایش یابد. از سوی دیگر، سرمایه گذاران بیشتری در حال بررسی NuggetRush (NUGX) هستند.

بیت کوین سقوط می کند

بیت کوین اخیراً به دنبال تصمیم فدرال رزرو برای به تاخیر انداختن کاهش نرخ بهره به دلیل کاهش تورم و بازار کار قوی، به تازگی به 42000 دلار سقوط کرد.

با وجود این، بسیاری از تحلیلگران خوش بین هستند و به نصف شدن بیت کوین به عنوان یک محرک احتمالی برای گاوها اشاره می کنند.

NuggetRush برای پیشرفت در سال 2024 تنظیم شده است

NuggetRush ممکن است از رویداد آینده نصف کردن بیت کوین بهره مند شود.

این پلتفرم یک بازی بازی برای کسب درآمد (P2E) برای گیمرها دارد تا جوایزی کسب کنند. دنیای مجازی استخراج آن بر اساس عجله طلا است.

بازیکنان همچنین می توانند NFT و NUGX را برای کسب جوایز به اشتراک بگذارند. آن‌ها همچنین می‌توانند به طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های NFT، از جمله NFT‌های RUSHGEM، که مستقیماً در بازی ادغام شده‌اند و تا 20 درصد بازده دارند، دسترسی داشته باشند.

در پیش فروش در حال انجام، بیش از 168 میلیون NUGX فروخته شده است.

در مرحله حاضر، هر NUGX با قیمت 0.018 دلار در دسترس است.

XRP محکم است

XRP محکم است و اخیراً از یک الگوی نزولی تاریخی عبور کرده است. با این حال، XRP در یک شکل نزولی باقی می ماند و در حدود حمایت 0.50 دلار باقی می ماند. برخی از تحلیلگران بر این باورند که XRP ممکن است در سال 2024 افزایش یابد و به بالای 1 دلار برسد.

نتیجه

تصمیم فدرال رزرو بر دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین تأثیر منفی گذاشت. با این حال، داده های دیگر نشان می دهد که XRP و NuggetRush ممکن است در دراز مدت به روند بالاتر ادامه دهند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا