اخبار رمز ارز

گلکسی چالش‌های بی‌سابقه‌ای را برای اتریوم در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کند

[ad_1]

گلکسی دیجیتال بانک رمزنگاری مایک نووگراتز می‌گوید که سال 2024 سال بسیار مهمی برای اتریوم خواهد بود، زیرا سایر بلاک چین‌های لایه 1 ریسک را افزایش خواهند داد.

گلکسی دیجیتال در گزارش خود با عنوان «Watch This Space» می نویسد: به نظر می رسد اتریوم در حال حرکت در آب های ناشناخته است، زیرا این شبکه قرار است در سال 2024 با «چالش های بی سابقه ای» مواجه شود که توسط شبکه های لایه 1 جایگزین مانند سولانا ارائه شده است.

در حالی که این گزارش بر تعهد اتریوم به پشتیبانی از شبکه‌های لایه 2 و یکپارچه‌سازی فناوری‌هایی مانند ریستاکینگ تاکید می‌کند، اما ظهور شبکه‌های دیگری مانند Celestia را تایید می‌کند که نوید «مقدار بی‌سابقه‌ای از انعطاف‌پذیری» را در تأمین نیازهای مختلف کاربران مرتبط با حریم خصوصی، هزینه، می‌دهد. امنیت و انطباق

تماشای رقابت و تمایز شدید بین سولانا و سایر بلاک چین‌های مدولار مانند اتریوم و سلستیا در سال 2024 بسیار مهم است.

گلکسی دیجیتال

تحلیلگران Galaxy Digital خاطرنشان می‌کنند که معماری ماژولار اتریوم، به‌ویژه انواع مختلف رول آپ، به دلیل مراحل اولیه توسعه، چالش‌ها و خطرات فناوری جدیدی را به همراه خواهد داشت. با جدا کردن Solana به عنوان متمایزترین بلاک چین همه منظوره که معماری یکپارچه را در بر می گیرد، آن را به عنوان رقیب اصلی در برابر اتریوم قرار می دهند.

بلاک چین اتریوم از اعتبار سنجی ها برای ایمن سازی شبکه خود استفاده می کند، اما محدودیتی برای تعداد اعتبارسنجی هایی که می توانند در هر دوره زمانی به شبکه بپیوندند یا از آن خارج شوند وجود دارد که به آن دوره می گویند. با رشد اتریوم، محدودیت ورودی و خروجی اعتبارسنجی نیز افزایش یافته است. با نگاهی به آینده، گلکسی می‌گوید که توسعه‌دهندگان اتریوم ممکن است در سال 2024 نیاز به «تغییرات شدید» در پویایی و سیاست‌های پولی در نظر بگیرند، اگر شبکه با افزایش استفاده مواجه شود که منجر به افزایش تراکنش‌ها و افزایش تقاضا می‌شود.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا