اخبار رمز ارز

Binance Futures برای راه اندازی قرارداد دائمی ORDI

صرافی ارزهای دیجیتال Binance از فهرست شدن قرارداد دائمی ORDI خبر داد.

طبق پستی در Binance Futures، این پلتفرم یک قرارداد دائمی ORDI با حاشیه USDC را در تاریخ 22 فوریه، ساعت 07:00 (UTC) با حداکثر 75 برابر اهرم راه‌اندازی می‌کند.

حداکثر نرخ تامین مالی برای قرارداد دائمی ORDIUSDC در زمان راه اندازی +2.00٪ و -2.00٪ خواهد بود. فرکانس محاسبه هزینه بودجه هر چهار ساعت یکبار انجام می شود.

کاربران تا 03 آوریل، ساعت 12:30 بعد از ظهر (UTC) واجد شرایط 10٪ تخفیف در کارمزد معاملات برای همه معاملات قراردادهای آتی با حاشیه USDC خواهند بود.

پس از انتشار این خبر، توکن Ordi (ORDI) در 24 ساعت گذشته 6 درصد جهش کرد. در حال حاضر، این دارایی با قیمت 72.6 دلار معامله می شود. بر اساس گزارش CoinMarketCap، حجم معاملات ORDI نیز 13 درصد افزایش یافت و به 159.46 میلیون دلار رسید، در حالی که ارزش بازار با 5.6 ​​درصد افزایش به 1.52 میلیارد دلار رسید.

Binance Futures برای راه اندازی قرارداد دائمی ORDI - 1
تصویر: CoinMarketCap

توکن های استاندارد BRC-20 دارایی های دیجیتالی هستند که می توانند با استفاده از پروتکل Ordinals روی بلاک چین بیت کوین (BTC) ایجاد و منتقل شوند. این استاندارد به شما اجازه می دهد تا داده ها را در ساتوشی ثبت کرده و به توکن تبدیل کنید.

توکن ORDI در بهار سال جاری به عنوان یک میم کوین ظاهر شد که در ابتدا خود را با توسعه دهندگان پروتکل Ordinals مرتبط نکرد. با این حال، با گذشت زمان، این پروژه به بزرگترین توکن در بین سایر توکن‌های BRC-20 تبدیل شد و اکنون توکن اصلی پروتکل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا