اخبار رمز ارز

هنگ کنگ در بحبوحه ابهامات محلی، به گسترش چشمگیر در خارج از کشور مبادله می کند

به نظر می رسد که بازار کریپتو هنگ کنگ با تلاطم مواجه است زیرا صرافی های دارای مجوز در میان نگرانی های نظارتی، سرمایه گذاری های خارجی را انتخاب می کنند.

HashKey، یکی از دو صرافی مجاز رمزنگاری شده در هنگ کنگ، تا حدی به دلیل ترس از اینکه رویکرد نظارتی جدید این شهر ممکن است مانع از دسترسی سرمایه گذاران در سراسر جهان شود، تصمیم گرفت با مجوز برمودا دامنه خود را در خارج از کشور گسترش دهد.

در مصاحبه ای با فایننشال تایمز، لیویو ونگ، مدیر عامل گروه HashKey، گفت که تصمیم برای فراتر رفتن از هنگ کنگ به این دلیل است که “بازار محلی آنقدر بزرگ نیست” و افزود که بار نظارتی در منطقه “بسیاری از کاربران جهانی را مسدود می کند.” […]”

همانطور که کریپتوفارسقبلا گزارش داده بود، HashKey یک سرمایه گذاری جدید به نام HashKey Global را راه اندازی کرد که برای یک تجارت بین المللی تاسیس شده است. سرمایه‌گذاری جدید فقط برای سرمایه‌گذاران خرده‌کار واجد شرایط در دسترس است، با برنامه‌هایی برای معرفی آتی، سهام و سایر محصولات مالی در سه ماهه آینده.

ونگ با اظهار نظر در مورد رویکرد نظارتی هنگ کنگ، از انعطاف پذیری نظارتی حمایت می کند و پیشنهاد می کند که هنگ کنگ باید قوانین خود را ساده کند، اگر منطقه واقعاً می خواهد به هاب دوستدار رمزنگاری تبدیل شود.

از زمان انتشار، هنگ‌کنگ تنها به صرافی‌ها اجازه می‌دهد به مشتریانی خدمات دهند که چک‌های «مشتری را بشناس» (KYC) و دارای وجوهی در یک حساب بانکی محلی هستند. ونگ گفت که تایید صرافی های متعدد مشکل را حل نمی کند، زیرا بازار محلی «حتی نمی تواند از چهار صرافی پشتیبانی کند. [crypto exchanges]”

در همین حال، به نظر می‌رسد که رقیب HashKey، OSL، با چالش‌های مشابهی روبرو است، زیرا اخیراً 30 درصد از سهام را به BGX فروخته است، که افراد آشنا به معامله FT آن را به عنوان یک «گروه رمزنگاری بدون مجوز با پیوند به چین» توصیف کردند. تا زمان انتشار، OSL هیچ اظهارنظر عمومی در مورد این معامله ارائه نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا