اخبار رمز ارز

بیت کوین کش و تون کوین در حالی که چشم ناگت راش در حال افزایش است، علاقه مند می شوند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

بیت کوین کش با خرید نهنگ و اخبار باب توکن NFT افزایش یافت. Storm Trade معاملات آتی Toncoin را معرفی می کند. NuggetRush استانداردهای جدید بازی P2E را تنظیم می کند.

بیت کوین کش (BCH)، Toncoin (TON) و NuggetRush (NUGX) ویژگی ها و پیشرفت هایی را به همراه دارند که به تکامل مداوم اکوسیستم مالی دیجیتال کمک می کند.

بیایید وضعیت فعلی و روندهای بالقوه آینده بیت کوین کش، تون کوین و ناگت راش را بررسی کنیم تا بفهمیم چه چیزی این سرمایه گذاری ها را هدایت می کند.

>>اکنون NuggetRush را بخرید<<

بیت کوین کش با فعالیت نهنگ ها و مشارکت های جدید مقاومت را می شکند

بیت کوین کش پس از تشکیل یک پایه قوی بالای سطح 232.00 دلار شروع به صعود کرد. در 9 فوریه، BCH مقاومت را در 245.00 دلار شکست و از بیت کوین به سمت صعودی پیروی کرد. این توکن چندین مقاومت را پاک کرد و سپس توسط مقاومت در 282.00 دلار منحرف شد.

اوج نزدیک به 283.00 دلار تشکیل شد و قیمت بیت کوین کش (BCH) زیر 270.00 دلار اصلاح شد. سپس، بیت کوین کش با بیدار شدن دوباره بازار ارزهای دیجیتال، یک حرکت صعودی قوی بالای 260.00 دلار ثبت کرد.

طبق گفته ردیاب‌های نهنگ کریپتو، هفته گذشته خرید نهنگ قابل توجهی در بیت‌کوین کش اتفاق افتاد. از این رو، تقاضای جدید نهنگ به افزایش BCH در نمودارهای آلتکوین کمک کرد.

افزایش اخیر قیمت ممکن است به اخبار مربوط به کریپتو در مورد همکاری آتی بین Bob Token و Bitcoin Cash نیز مربوط باشد. گزارش‌های 11 فوریه نشان می‌دهد که BCH به طراحی NFT‌هایی با مضمون باب که در اکوسیستم بیت‌کوین کش قابل استفاده هستند کمک خواهد کرد.

در 18 فوریه، BCH با 1.6% افزایش در هفته گذشته با 268 دلار معامله شد. کارشناسان می گویند که BCH تا پایان ماه به 284.15 دلار افزایش می یابد که با افزایش تقاضای نهنگ ها حمایت می شود.

Toncoin با یکپارچه سازی DEX و چشم انداز صعودی افزایش می یابد

اولین DEX (صرافی غیرمتمرکز) اهرمی برای خدمات معاملات آتی در TON، Storm Trade، از استفاده از Toncoin برای معاملات آتی از 2 فوریه پشتیبانی می کند. این به کاربران امکان می دهد از تغییر TON به USDT اجتناب کنند. قابل ذکر است که معامله گران می توانند به راحتی از Toncoin به عنوان وثیقه برای موقعیت های خرید و فروش در جفت TON استفاده کنند.

این توسعه، پاداش‌هایی را برای دارندگان Toncoin، اضافه کردن سکه‌ها به استخر نقدینگی و پوشش‌دهی گزینه‌ها در افت بازار، نشان می‌دهد.

با این وجود، بازار کریپتو در ماه فوریه رشد قابل توجهی را ثبت کرد و قیمت Toncoin افزایش یافت. این رشد با تسلط فزاینده بازی Notcoin play-to-earn (P2E) که در بلاک چین TON میزبانی شده است، پشتیبانی شده است.

استراتژی منحصربه‌فرد «تپ برای کسب درآمد» Notcoin میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرد و به افزایش فعالیت در بلاک چین TON کمک کرد.

به نظر می رسد قیمت تون کوین در حال تغییر مجدد به منطقه صعودی است. علیرغم عدم اطمینان خریداران، Toncoin با بقیه بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش بوده است. در 13 فوریه، Toncoin با 7.46 درصد افزایش در هفته گذشته، 2.205 دلار ارزش گذاری شد.

کارشناسان می گویند که Toncoin تا پایان ماه به 2.335 دلار افزایش می یابد که توسط پیشرفت های شبکه آن پشتیبانی می شود.

NuggetRush با گیم پلی واقع گرایانه و NFT ها P2E را رهبری می کند

NuggetRush (NUGX) یک پروژه جدید بازی برای کسب درآمد (P2E) است. دارای یک زمین فوق واقعی پر از شخصیت های ماهر NFT و منابع معدنی است. هدف اصلی آن راه اندازی یک کسب و کار موفق در زمینه اکتشاف و استخراج منابع است.

شخصیت‌های NFT فعال در NuggetRush (NUGX) دارای مهارت‌های مدیریت تجاری و استخراج برای حمایت از گیمرها در اکتشافات ماینینگ خود هستند.

گیم پلی NuggetRush (NUGX) شامل چالش های انفرادی و گروهی است که در NuggetRush (NUGX) موجود است. بازیکنان می توانند وظایف ماینینگ را به تنهایی انجام دهند یا به گروه های ماینینگ بپیوندند. مزایای پیوستن به گروه‌های ماینینگ، افزایش کارایی ماینینگ و پتانسیل کسب پاداش گیمر است.

علاوه بر این، بازیکنان می توانند با ماینرهای ماهر همکاری کنند تا کارایی ماینینگ خود را افزایش دهند. NuggetRush (NUGX) ارز درون بازی، کاراکترهای NFT و تجهیزات استخراج را فراهم می کند. همچنین، NuggetRush یک بازار فعال دارد که در آن شرکت‌کنندگان کلکسیون‌های درون بازی و مدرن‌ترین NFT‌های موجود در بازار را می‌فروشند و می‌خرند.

گیمرها می‌توانند کلکسیون‌های درون بازی را قبل از فروش آن‌ها ارتقا دهند تا ارزش بیشتری از دارایی‌های محبوب NFT خود کسب کنند. در نهایت، NuggetRush به بازیکنانی که برنده NFT های RUSHGEM می شوند، جوایز طلا می دهد. بسیاری از علاقه مندان به P2E اکنون منتظر راه اندازی رسمی NuggetRush (NUGX) برای شروع سرمایه گذاری در گیم پلی آن هستند.

ICO بلاک چین NUGX در حال انجام است. NUGX در دور پنجم پیش فروش قرار دارد و ارزش آن 0.018 دلار است. قابل ذکر است، NUGX در پایان این دور به 0.020 دلار افزایش می یابد تا در صرافی های اصلی فهرست شود.

از وب سایت پیش فروش NuggetRush دیدن کنید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا