اخبار رمز ارز

Avalanche به رشد خود در سال جدید ادامه می دهد

اکثر کارشناسان رمزارز خاطرنشان کردند که Avalanche بزرگترین رقیب اتریوم در سال 2022 خواهد بود. چند هفته اول سال جدید نشان داد که حقیقت زیادی در این بیانیه وجود دارد. برخی از کاربران اتریوم به پلتفرم Avalanche هجوم آورده‌اند و به دنبال «سرزمین های سبزتر» هستند.

توییتی که Jay Kurahashi-Sofue، معاون بازاریابی AvaLabs به اشتراک گذاشت، نشان داد که شبکه لایه یک چقدر پیشرفت کرده است. این پیشرفت عمدتاً د هزینه های اتریوم است. از زمان راه اندازی آن در سال 2020، Avalanche به طور مداوم در رتبه های بالاتر حرکت کرده است و تهدیدی برای سایر بازیگران بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم است.

به گفته جی، این شبکه اکنون 367.5 میلیون دلار در عرض سه روز از اتریوم منتقل کرده است. این انتقال از طریق پل Avalanche انجام می شود که انتقال به اتریوم و از آن را تسهیل می کند. با ارزش بازار 22 میلیارد دلار، Avalanche به عنوان دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار دارد. همچنین 4 میلیارد دلار تا پیوستن به ده کوین برتر فاصله دارد.

پست جی اشاره می کند که این شبکه به یک مرکز جدید برای تراکنش ها تبدیل شده است. اکثر کاربران از کارمزد بالای تراکنش در اتریوم خسته شده اند. این نارضایتی آنها را به جستجوی جایگزین بهتری سوق داده است. Avalanche دارای چندین ویژگی است که اکنون آن را از نظر تقاضای تراکنش بالاتر از اتریوم قرار می دهد. به عنوان مثال، نرخ توان عملیاتی آن 4500 تراکنش در ثانیه است، در حالی که اتریوم تنها می تواند 14 تراکنش در ثانیه داشته باشد. شکاف بزرگی در این ارقام وجود دارد. علاوه بر این، اتریوم مدت زمان نهایی تراکنش شش دقیقه را دارد. در مقابل، Avalanche تراکنش ها را در کمتر از دو ثانیه کامل می کند.

همچنین، AVAX از آغاز سال از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است، در حالی که دیگران سرگردان بوده اند. یک سال پیش، آواکس با قیمت 12.88 دلار معامله می شد، اما تا 19 ژانویه، آواکس با قیمت 82.68 دلار معامله می شد. در نوامبر به 144 دلار رسید. با وجود کاهش 4.39 درصدی در 24 ساعت گذشته، آواکس یکی از ثابت‌ترین عملکردهای سال است. این ثبات طعمه ای برای تازه واردان است.

معرفی پل Avalanche یکی از دلایل زیادی برای رشد آن است. گفته می شود که پل Avalanche پنج برابر ارزان تر از سایر پل های قبلی است. علاوه بر این، به عنوان یک محرک رشد آینده برای پلتفرم عمل می کند. کاربران ابزار DeFi می توانند از این پل برای انتقال دارایی های خود در دو اکوسیستم به راحتی استفاده کنند. AB نسل بعدی فناوری زنجیره متقابل است.

امین گان سیرر، مدیر عامل آوا لبز، پل آوالانچ را یک پیشرفت چشمگیر خواند. او گفت: “پل جدید Avalanche یک جهش به جلو در فناوری پل زدن است، اما مهمتر از همه، این یک پیشرفت چشمگیر در تجربه برای کاربران و توسعه دهندگان در سراسر جامعه Avalanche است.”

معاون بازاریابی توییت کرد که این شبکه برای نشان دادن رشد چشمگیر Avalanche از کاربران فعال روزانه خود پیشی گرفته است. جی نوشت که بهمن به 1 میلیون کاربر فعال رسید. به گفته وی، “در حالی که هزینه های گس را پایین نگه داشته و معاملات را تقریباً فوری نهایی می کند” به این امر دست یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا