اخبار رمز ارز

طبق گزارش ها، هنگ کنگ قرار است تا اواسط آوریل اولین ETF بیت کوین را تایید کند

گزارش ها حاکی از آن است که کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ آماده است تا صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را تایید کند، که نشان دهنده یک پیشرفت بزرگ در بازار ارز دیجیتال این شهر است.

تنسنت نیوز به نقل از منابع متعدد نزدیک به کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ دریافته است که هنگ کنگ آماده می شود تا اولین دسته از ETF های بیت کوین را تا 15 آوریل در منطقه تایید کند. این گزارش می‌گوید که تنظیم‌کننده هنگ‌کنگ در ابتدا قصد داشت تنها چهار ETF بیت‌کوین را در دسته اول تأیید کند.

با این حال، آخرین تغییرات نشان داد که حداقل دو برنامه از الزامات مدیریت دارایی های رمزنگاری شده در هنگ کنگ برخوردار نیستند. زمان و دریافت کنندگان مجوز برای ارائه اولین ETF بیت کوین در منطقه نامشخص است.

در حال حاضر، چندین شرکت مستقر در هنگ کنگ و نمایندگی‌های پروکسی از سرزمین اصلی چین علاقه خود را برای راه‌اندازی صندوق‌های نقدی قابل معامله در مبادلات ارزی نقطه‌ای اعلام کرده‌اند. صندوق جنوبی چین و همچنین صندوق برداشت، صندوق جیاشی، صندوق هواکسیا و صندوق جنوبی درخواست‌هایی را از طریق بازوهای هنگ‌کنگ خود ارسال کرده‌اند و در انتظار تایید نظارتی هستند.

هنگامی که کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ اولین دسته از ETF های بیت کوین را تایید کرد، بورس اوراق بهادار هنگ کنگ حدود دو هفته زمان نیاز دارد تا برای فهرست محصولات و سایر موارد آماده شود.

تایید احتمالی ETF های بیت کوین نقطه ای در هنگ کنگ می تواند سه ماه پس از تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد اولین دسته از ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده باشد. با سه نفر برتر بیش از 88٪.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا