اخبار رمز ارز

زنجیره dYdX پس از ارتقاء شبکه، تولید بلوک را متوقف می کند

dYdX در بحبوحه ارتقای برنامه‌ریزی‌شده با توقف زنجیره‌ای روبه‌رو است و اولین قطعی بزرگ آن از زمان عرضه نسخه چهارم آن است.

زنجیره dYdX مبتنی بر کیهان تولید بلوک ها را در 8 آوریل مدت کوتاهی پس از اینکه شبکه تحت یک ارتقای برنامه ریزی شده به نسخه چهارم خود قرار گرفت، متوقف کرد. با توجه به صفحه وضعیت پروژه، این موضوع “به بررسی ادامه می‌یابد” و اضافه می‌کند که “توافق شده است که با اعتبارسنجی‌ها در حوالی ساعت 15:00 UTC دوباره تشکیل جلسه دهیم.”

این بدان معناست که توسعه دهندگان تا آن زمان راه حل یا راه حلی پیشنهاد نمی کنند تا اعتباردهندگان به دلیل آنلاین نبودن هنگام راه اندازی مجدد زنجیره زندانی نشوند.

تیم زنجیره dYdX

زنجیره dYdX تولید بلوک را پس از ارتقاء شبکه متوقف می کند - 1
جدیدترین بلوک های تولید شده در زنجیره dYdX | منبع: Mintscan

طبق داده‌های Mintscan، تولید زنجیره dYdX در حدود ساعت 6:50 صبح UTC متوقف شد و این یکی از اولین قطعی‌های بزرگ برای اکوسیستم dYdX از زمان مهاجرت آن از اتریوم به کیهان است. آخرین رویداد تنها چند روز پس از آن رخ می دهد که Starknet، یک راه حل لایه 2 در اتریوم نیز به دلیل خطای خطای گرد کردن، تولید بلوک ها را متوقف کرد. تا زمان انتشار، dYdX هیچ اظهارنظر عمومی در مورد این موضوع در رسانه های اجتماعی نداد.

dYdX زنجیره dYdX خود را در اکتبر 2023 راه‌اندازی کرد و دارندگان توکن DYDX را قادر می‌سازد تا وجوه خود را از شبکه اتریوم به پلتفرم جدید انتقال دهند و در نتیجه ابزار کاربردی توکن را گسترش دهند. این پروژه تصمیم خود را برای مهاجرت از اتریوم در اوایل سال 2022 با اشاره به نگرانی‌ها در مورد مسائل مقیاس‌پذیری شبکه فاش کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا