اخبار رمز ارز

چرا ایلان ماسک دوباره بیت‌کوین را مسخره می‌کند

ایلان ماسک به‌خاطر شیطنت‌های توییتری‌اش به خوبی شناخته می‌شود. آخرین مورد از سری توییت‌های عجیب و غریب او بحث را به بیت‌کوین بازگرداند، جایی که ماسک با تمسخر به یکی از کاربران پاسخ داد که «بیت‌کوین سرطان را درمان می‌کند». همه چیز از جایی شروع شد که ماسک تصویری را در مورد گذشته به اشتراک گذاشت به عنوان “تلفن همراهی نیست و افراد در لحظه زندگی می کنند.”

یکی از کاربران با یک کامنت کنایه آمیز دیگر به این تصویر پاسخ داد و مدعی شد «بیت کوین می تواند این مشکل را برطرف کند» که به نظر می رسید توجه ماسک را به خود جلب کرده است و او با تمسخر پاسخ داد: “بیت کوین سرطان را درمان می کند.”

شیطنت‌های توییتری ماسک بسیار محبوب است، به طوری که توییت‌های او اغلب مسئول حرکت بازار بوده است و در نتیجه چندین اقدام قانونی را به همراه داشته است و مقامات جریمه هایی را برای او تعیین کرده اند. در حالی که به نظر می رسد ماسک اخیراً این نفوذ را از دست داده است زیرا در چندین موقعیت موفق به پمپاژ دوج کوین نشده است، اما مردم همچنان نسبت به توانایی های او محتاط هستند.

 

ایلان ماسک ضد ماکسیمالیسم بیت کوین است؟

تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین را در ماه می امسال خریداری کرد و اعلام کرد این شرکت پرداخت ها با بیت کوین را قبول خواهد کرد. با این حال، تنها چند روز بعد این اعلام ، ماسک طرح خود را با مطرح کردن نگرانی ها در خصوص مسایل زیست محیطی پس گرفت. این امر موجی از واکنش‌های منفی جامعه بیت‌کوین را برانگیخت که معتقد بودند ماسک در اشتباه است. در نتیجه، اغلب حامیان بیت کوین در حال مشاجره با ماسک در توییتر دیده می شوند، در حالی که این میلیاردر فناوری همچنان به تمسخر ارزدیجیتال برتر و حامیان آن ادامه می دهد.

ماسک یک شبه به یک فرد شر در بیت کوین تبدیل شد و بسیاری معتقد بودند که تسلا ممکن است بیت کوین آنها را بفروشد. با این حال، کنفرانس B-Word دوباره احساسات حامیان بیت کوین را تغییر داد زیرا ماسک به صراحت اعلام کرد که تسلا هنوز بیش از 1 میلیارد دلار بیت کوین دارد. وی همچنین برنامه هایی برای راه اندازی مجدد گزینه پرداخت با بیت کوین ارائه کرد. بنابراین، به نظر می رسد ماسک بیشتر ضد ماکسیمالیسم (حداکثر گرایی) بیت کوین است تا این که ضد بیت کوین باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا