اخبار رمز ارز

جاستین سان 480 میلیون دلار اتریوم اتریوم را در بازساز مایع Ether.fi پارک می کند

جاستین سان، بنیانگذار ترون، بخشی از دارایی های اتر خود را پس از انباشت 173800 ETH در ماه گذشته قبل از شکستن توکن 4000 دلاری، به کار گرفت.

در 13 مارس، داده‌های Etherscan نشان داد که آدرس Sun 120000 ETH به ارزش حدود 480 میلیون دلار را به پروتکل بازگردانی مایع Ether.fi واریز کرده است. طبق گزارش‌ها، Sun سکه‌های اتریوم (ETH) را به ارزش 693 میلیون دلار در زمان انتشار با قیمت متوسط ​​2869 دلار برای هر توکن بین 8 تا 25 فوریه به دست آورد.

Ether.fi و دیگر پلتفرم‌های بازپرداخت مایع، از مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) اتریوم برای ایمن کردن سایر بلاک چین‌ها و پروتکل‌های اجرا شده در دومین شبکه بزرگ غیرمتمرکز کریپتو استفاده می‌کنند.

این ایده از مدل سهامداری بومی اتریوم پس از انتقال PoS آن الهام گرفته شد، که ماینرها را با استیکرها به عنوان مشارکت کنندگان اصلی شبکه جایگزین کرد. Ether.fi و پروژه‌های مشابه به کاربران امکان دسترسی به بازده و جوایز اضافی را می‌دهند، گهگاهی به صورت امتیاز یا نشانه‌های ایردراپ شده.

پروتکل ها روی EigenLayer، پلتفرم بازسازی اصلی، ضربه می زنند تا به این بازده اضافی سهام دست یابند. برخی از کاربران و طرفداران در مورد این روند کریپتو تردید دارند و به خطرات مربوط به بازسازی مجدد پلتفرم ها و شبکه اصلی اتریوم اشاره می کنند.

با این وجود، اکوسیستم بازسازی مایع ظرف چند ماه پس از ظهور خود به سرعت رشد کرده است. طبق گفته DefiLlama، کاربران بیش از 6.8 میلیارد دلار در کل ارزش قفل شده (TVL) در این بخش واریز کرده اند.

Ether.fi با 2.9 میلیارد دلار TVL، که تقریباً دو برابر نزدیک‌ترین رقیب خود، Puffer Finance است، بزرگ‌ترین بازیکن در تجارت بازنشانی مایع است.

جاستین سان 480 میلیون دلار اتریوم اتریوم را در بازساز مایع Ether.fi - 1 پارک می‌کند
بخش بازسازی مایعات | منبع: DefiLlama

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا