اخبار رمز ارز

پایین ترین میزان موجودی اتریوم در صرافی ها

با نوسانات اخیر قیمت اتریوم، میزان این دارایی در صرافی ها تحت تأثیر عوامل مختلف در حال کاهش است.

داده‌های زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط گلس‌نود نشان می‌دهد که موجودی اتریوم در صرافی‌های مرکزی به پایین‌ترین حد خود در سه سال گذشته یعنی ۱۴,۰۴۲,۵۸۹.۵۸۴ اتر رسیده است.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که موجودی که در 4 دسامبر 2021 ، زمانی که قیمت اتریوم به طور پیوسته در حال کاهش بود، در پایین‌ترین سطح 14,059,101.985 اتر بوده است است.

پیامدهای موجودی پایین اتریوم در صرافی ها

موجودی پایین اتر در صرافی ها را می توان یک احساس صعودی برای بازار در نظر گرفت. این برداشت‌ها باعث کاهش عرضه نسبت به تقاضا در پلتفرم‌های محبوب معاملات کریپتو می‌شود.

علاوه بر این، ارتقاء شبکه که در حال انجام است، بر عرضه و تقاضای این ارز دیجیتال رتبه دوم تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، ارتقای لندن ، مکانیسم سوزاندن در بازار و کارمزد اتریوم ایجاد کرد و باعث تشدید فشار بر کاهش تورم درعرضه توکن اتریوم شد.

کاهش موجودی صرافی عا همچنین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بلندمدت دارایی‌های خود را به ذخیره‌سازی امن منتقل می‌کنند یا وجوه خود را قفل می‌کنند تا از طریق پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز یا سهام‌داری سود کسب کنند. اکثر کیف پول های صرافی متمرکز خطرناک و مستعد هک در نظر گرفته می شوند. قابل ذکر است که اتریوم در حال ارتقایی است که قابلیت های سهام گذاری را در شبکه معرفی می کند.

امنیت صرافی مرکزی اخیراً پس از از دست دادن 196 میلیون دلار در صرافی ارز دیجیتال BitMart در یک هک مورد توجه قرار گرفته است.

در مورد کوین های دیگر، سرمایه گذاران منتظر افزایش ارزش قیمت آنها هستند، برخی از تحلیلگران بازار پیشنهاد می کنند که اتریوم پتانسیل پیشی گرفتن از بیت کوین را دارد.

کاهش موجودی اتر در صرافی ها نیز همزمان با افزایش اتریوم در قراردادهای هوشمند است. قرارداد هوشمند باعث رشد بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) شده است.

افزایش DeFi امکان جایگزینی برای صرافی‌های متمرکز را در کنار راه‌های جدیدی برای تعامل با اکوسیستم ارزهای دیجیتال، مانند وام‌دهی و farming فراهم کرده است. بنابراین، با رشد دارایی، به جای صرافی ها، مدت بیشتری در اکوسیستم اتر باقی خواهد ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا